Inschrijving luisterdag Breda 2017
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Oh joh, zolang je maar betaald 
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
cve schreef:Laat deShadow schreef:2x100W ruststroom, ik denk dat ie in vol bedrijf niet meer als 500W pakt? Valt allemaal wel mee dus.EUGroen links het maar niet horen.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
O, in dat geval, ik heb groene stroom (maken ze mij wijs).
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ziet er goed uit, zal vast weer gezellig worden. Kan er zelf helaas niet bij zijn
, ivm vieren eigen verjaardag. Is ook zo iets om daar zelf niet bij aanwezig te zijn
Voor degene die wel gaan in ieder geval veel plezier gewenst!
Voor degene die wel gaan in ieder geval veel plezier gewenst!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Mooie dag om jarig te zijn 
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik kom ook, enerzijds voor het verzorgen van de meetsessie OB en anderzijds lijkt het me wel leuk om een prototype versie te laten horen van het Daudio C1 model met AT 15cm mid naast het commerciële model met de SBacoustics mid. Het is ook voor mij nog een verrassing wat dit gaat brengen.
Daarnaast, weet niet of het op allemaal op tijd lukt trouwens (ben ook van levering filtercomponenten afhankelijk), wil ik nog een prototype sub in elkaar klussen voor het onderste octaaf op basis van 2 SEAS 10" subwoofers, zodat we de orgelmuziek zoals hierboven genoemd probleemloos kunnen weergeven op een lekker volume.
Daarnaast, weet niet of het op allemaal op tijd lukt trouwens (ben ook van levering filtercomponenten afhankelijk), wil ik nog een prototype sub in elkaar klussen voor het onderste octaaf op basis van 2 SEAS 10" subwoofers, zodat we de orgelmuziek zoals hierboven genoemd probleemloos kunnen weergeven op een lekker volume.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
De 'echte SB mid of een bas/mid unit ingezet in het mid.jeroen_d schreef:naast het commerciële model met de SBacoustics mid. Het is ook voor mij nog een verrassing wat dit gaat brengen.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Mijn naam mag geschrapt , kan niet komen door andere verplichtingen
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Daar zou ik ook wel benieuwd naar zijn, deze mid bevalt in mijn huidige setup namelijk wel heel erg goedjeroen_d schreef:...... Daudio C1 model met AT 15cm mid naast het commerciële model met de SBacoustics mid. Het is ook voor mij nog een verrassing wat dit gaat brengen.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik kom ook!
Mijn laatste set meenemen is echter wat moeilijk. Hij speelt nu wel helemaal, (metal dipole V4 met analoge filtering) maar ik kom op zaterdag laat weer terug van vakantie. En om alles mee te nemen moet ik een grotere auto zien te regelen wat me niet gaat lukken.
Tot dan, Harry
Mijn laatste set meenemen is echter wat moeilijk. Hij speelt nu wel helemaal, (metal dipole V4 met analoge filtering) maar ik kom op zaterdag laat weer terug van vakantie. En om alles mee te nemen moet ik een grotere auto zien te regelen wat me niet gaat lukken.
Tot dan, Harry
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Daar hebben we George toch voor?

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
De Audiotechnology mid en SBacoustics mid blijken qua curves mooi op elkaar te liggen in het werkgebied. Filter kan dus hetzelfde blijven. Vanavond bestellen, hopelijk op tijd binnen voor de 28ste. Krijgen we straks een mooi vergelijk waarbij alleen de mid anders is. En het is eerlijk voor de SBacoustics, want daar was het filter voor ontworpen.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Laatst gewijzigd door motoindo op vr 19 mei 2017, 22:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Idd een paar heeeele mooie toevoegingen zo met Jeroen en Motoindo!
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik kan dus niet wegblijven van al dit moois
. Tot dan.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik kom graag naar de luisterdag in Breda 2017. Ik kom onder andere voor het luisteren naar OB systemen.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ja leuk, nieuwe leden moeten namelijk altijd gebak meenemen.Ruudvos2 schreef:Ik kom graag naar de luisterdag in Breda 2017. Ik kom onder andere voor het luisteren naar OB systemen.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ja, tompoezen. Die passen goed bij OB (Olivier Bommel)
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik kom ook naar Breda, ben gek op tompoezen.
Bas neem dan maar geen ijs mee dit jaar.
Paul.
Bas neem dan maar geen ijs mee dit jaar.
Paul.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Eww... Wat is er mis met broodjes frikandel?pappaleo schreef:Ja, tompoezen. Die passen goed bij OB (Olivier Bommel)
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Tompoes ijs meenemenpvanlingen schreef:Ik kom ook naar Breda, ben gek op tompoezen.
Bas neem dan maar geen ijs mee dit jaar.
Paul.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
De dartbond heeft besloten om de promotie/degradatiewedstrijden te houden op 28 mei.........

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Dan is de keus toch niet zo moeilijkdre schreef:De dartbond heeft besloten om de promotie/degradatiewedstrijden te houden op 28 mei.........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Tja,liever naar Breda.
Maar om je team in de steek te laten......
Maar om je team in de steek te laten......



