Proest ... (haalt even doekjes om z'n monitor weer schoon te maken)Barry2001 schreef:
TV
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: TV
Goed, je zou denken dat we tegenwoordig allemaal slimme apparaten om ons heen hebben. Forget it!
De smart tv, je zou verwachten dat ie enige verstandelijke vermogens zou hebben. Nou, de eerste videorecorder met mechanische schakelklok van Philips was slimmer.
Je hebt dus een smart tv met alles geintegreerd, sat ontvangers, internet, apps en videorecorder.
Dus geen gezeur meer met allerlei losse dozen en afstandsbedieningen.
Je geeft dus in de guide even aan dat een bepaald programma opgenomen moet worden ( vanochtend gedaan) en je zet dus je toestel op standby als je weggaat.
Kom je dus thuis in de middag en kijkt even in de opnamelijst: NIETS!
Dat klote ding moet dus gewoon aan blijven staan om op te kunnen nemen.................
Zucht.
De smart tv, je zou verwachten dat ie enige verstandelijke vermogens zou hebben. Nou, de eerste videorecorder met mechanische schakelklok van Philips was slimmer.
Je hebt dus een smart tv met alles geintegreerd, sat ontvangers, internet, apps en videorecorder.
Dus geen gezeur meer met allerlei losse dozen en afstandsbedieningen.
Je geeft dus in de guide even aan dat een bepaald programma opgenomen moet worden ( vanochtend gedaan) en je zet dus je toestel op standby als je weggaat.
Kom je dus thuis in de middag en kijkt even in de opnamelijst: NIETS!
Dat klote ding moet dus gewoon aan blijven staan om op te kunnen nemen.................
Zucht.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: TV
Ja pcies, de timer van de video werd geactiveerd als je ´m op standby zette. Hopen dat de band die er in zat ver genoeg was terug gespoeld
Maar Gerhard serieus, kan toch niet waar zijn dat de tv aan moet staan als je wat op wilt nemen ipv standby....waar wil je wat opnemen, op de externe usb schijf? Is dit überhaupt wel mogelijk?
Maar Gerhard serieus, kan toch niet waar zijn dat de tv aan moet staan als je wat op wilt nemen ipv standby....waar wil je wat opnemen, op de externe usb schijf? Is dit überhaupt wel mogelijk?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: TV
Als ie aan staat neemt ie gewoon netjes op. Dus als ik iets op wil nemen terwijl ik niet thuis ben moet ik gewoon een tv scherm aan laten staan. Als ik iets wil opnemen terwijl ik ga slapen moet ik de tv aan laten staan, lekker handig in de slaapkamer. Als ik op vakantie ga en wil een dagelijkse serie opnemen moet ik het scherm aan laten staan, is wel inbreker afschrikkend.
Welke IDIOOT heeft dit bedacht.
Welke IDIOOT heeft dit bedacht.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: TV
Ok. Ik vond nog iets over formatteren ( https://www.gebruikershandleiding.com/P ... ?page=0066 ), maar hij neemt dus wel op maar moet aanstaan. Volslagen onbruikbaar inderdaad, als dit inderdaad zo is en je niet iets over het hoofd ziet zou dit voor mij een reden zijn het apparaat terug te sturen. Maar kan het me gewoon niet voorstellen.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TV
Yup, daar loop ik bijna dagelijks tegenaan en dan druk ik diezelfde snotneusjes op de feiten, namelijk dat hun pa&ma en/of opa&oma, er ook mee aan de slag moeten kunnen zonder hulp van diezelfde snotneus.ds23man schreef:Blijkbaar worden tv's tegenwoordig ontworpen door snotneusjes die de videorecorder niet meer hebben meegemaakt en denken dat alles maar van het net af te halen is..........
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: TV
De 350 pagina's tellende gebruiksaanwijzing doorgespit, moet gewoon opnemen in stand by stand. Bij een al lopende timeropname als de tv aanstaat kun je gewoon uitschakelen en de opname loopt door. Maar een opname start dus niet als ie in stand by staat. Zal wel een software bug zijn, maar eens met panasonic bellen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: TV
Heb het lek boven, Panasonic is zeer kieskeurig qua hdd's:
http://nld.faq.panasonic.com/app/answer ... a_id/15665
http://www.buffalo-technology.com/uploa ... _EN_04.pdf
http://nld.faq.panasonic.com/app/answer ... a_id/15665
http://www.buffalo-technology.com/uploa ... _EN_04.pdf
