Ik moest er aan denken dat ik mijn vader liet zien dat zijn nieuwe Oticon's met bluetooth gekoppeld konden worden aan zijn telefoon.hannesie schreef: ↑di 07 jan 2025, 14:01Ik heb van die dure hoortoestellen een Phonak Paradise P 90 als ik naar echte muziek e.d. wil luisteren en die kunnen dan ook via BT de telefoon opnemen, maar ook Roon via de telefoon.
Beter gaat haast niet, alleen het laag daar moet ik mijn vingers gebruiken om ze in de gehoorgang vast te drukken, als ik dat echt goed wil horen.
Maar dat mag ook wel voor die prijs.![]()
![]()
Dan is de dip rond de 4000 Hz bij mij gelijk opgelost.
Spotify aan, z'n favoriete muziek aangezet. Ik heb hem lang niet ZO zien glunderen
Nog een voordeel, als ik hem mobiel bel dan neemt hij nu met z'n hoortoestel op en is het voor hem en ons spatzuiver!
