Goede in-ears

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2060
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: Goede in-ears

Bericht door MichaelB »

hannesie schreef: di 07 jan 2025, 14:01
Ik heb van die dure hoortoestellen een Phonak Paradise P 90 als ik naar echte muziek e.d. wil luisteren en die kunnen dan ook via BT de telefoon opnemen, maar ook Roon via de telefoon.
Beter gaat haast niet, alleen het laag daar moet ik mijn vingers gebruiken om ze in de gehoorgang vast te drukken, als ik dat echt goed wil horen.

Maar dat mag ook wel voor die prijs. :lol: :lol:

Dan is de dip rond de 4000 Hz bij mij gelijk opgelost.
Ik moest er aan denken dat ik mijn vader liet zien dat zijn nieuwe Oticon's met bluetooth gekoppeld konden worden aan zijn telefoon.
Spotify aan, z'n favoriete muziek aangezet. Ik heb hem lang niet ZO zien glunderen :yeah:

Nog een voordeel, als ik hem mobiel bel dan neemt hij nu met z'n hoortoestel op en is het voor hem en ons spatzuiver!
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Goede in-ears

Bericht door hannesie »

Klopt, als ik ga bellen doe ik ze ook in, gaat super, tikje op je oren om op te nemen en weer om af te sluiten .
Als ik een verslag YT van /op een tablet bekijk, gaat het geluid via de oortjes.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Goede in-ears

Bericht door Shadow »

MichaelB schreef: di 07 jan 2025, 18:04
hannesie schreef: di 07 jan 2025, 14:01
Ik heb van die dure hoortoestellen een Phonak Paradise P 90 als ik naar echte muziek e.d. wil luisteren en die kunnen dan ook via BT de telefoon opnemen, maar ook Roon via de telefoon.
Beter gaat haast niet, alleen het laag daar moet ik mijn vingers gebruiken om ze in de gehoorgang vast te drukken, als ik dat echt goed wil horen.

Maar dat mag ook wel voor die prijs. :lol: :lol:

Dan is de dip rond de 4000 Hz bij mij gelijk opgelost.
Ik moest er aan denken dat ik mijn vader liet zien dat zijn nieuwe Oticon's met bluetooth gekoppeld konden worden aan zijn telefoon.
Spotify aan, z'n favoriete muziek aangezet. Ik heb hem lang niet ZO zien glunderen :yeah:

Nog een voordeel, als ik hem mobiel bel dan neemt hij nu met z'n hoortoestel op en is het voor hem en ons spatzuiver!
Nadeel is dat ie niet meer kan zeggen dat hij z'n telefoon niet gehoord had \:D/
Plaats reactie