Ja, dat lees je verkeerdaudiomanics schreef:Hoe ga je de IC's tegen het deksel monteren dan? (of lees ik het verkeerd?)
Ik wil die versterkertjes vastplakken aan een koellichaam en dit geheel dan op de bodem van de kast monteren (zoals gebruikelijk is) en dit op de plek ONDER de roosters die te zien zijn aan de bovenkant van de kast. Dus niet eraan vast, maar eronder. Duidelijk?
Ik zie dat die Velleman-dingen deels dubbel zijn uitgevoerd. Ik ga niets weghalen, omdat dit geen meerwaarde heeft. Ik wil deze dingen in de toekomst misschien ook nog wel voor een ander project gaan gebruiken en dan is het wel zo fijn als ze nog compleet zijn, maar ik snap wel wat je bedoelt.
Ik dacht dat het misschien wel een voordeel zou zijn als ik de uitgangen van de DC-beveiliging aan elkaar zou koppelen, zodat er een groter totaal contact-oppervlak ontstaat in de relais. Er loopt hier immers een audio-signaal en wellicht is het wenselijk dat hier zo min mogelijk verlies optreedt. Denk ik goed? Is het een voordeel dat er twee relais in één kanaal opereren?
Ik heb niet een "bridged" versterker, maar ik kan me niet voorstellen dat ik een gewone versterker niet kan aansluiten zoals staat beschreven in onderstaande artikel: http://www.vellemanprojects.com/downloa ... 0_mono.pdf
Dat moet toch ook wel kunnen met een gewone versterker??
Enneh audiomaniak...je hoeft niet het hele schema te verklaren hoor. Je helpt mij zo al genoeg! Bedankt!

