De eerste stap is om de weerstand tussen Q9 en Q10 te meten. Deze moet lager zijn dan 50 ohm (waarschijnlijk om een veilig beginpunt voor deze procedure te verkrijgen?). Dit stel je in door VR3 af te stellen. Dit is uiteraard gelukt.
Hierna zeggen de instructies:
"The next thing you need to do is connect your multimeter in milliamp current mode and wire the meter in series with the positive supply rail to the NXL300 R4. Now power up the amplifier and slowly adjust for a reading of approximately 200 milliamps or 0.2 volts."
Er staat echter niet of dit met VR3 moet gebeuren of VR1 (VR2 mag je niet aanpassen aangezien dit de common mode rejection ratio voor de balanced input verandert). Overigens krijg ik geen zinnige meting, mn multimeter blijft 0.00 aangeven in milliamp mode. Ook als ik VR3 wel iets verander (deze kan ik immers makkelijk weer op de <50 ohm instelling krijgen).
Ik durf eigenlijk de versterker niet aan te sluiten, omdat ik niet precies weet wat ik nu aan t afstellen ben. Kan t maar beter toegeven en hopelijk wat leren hier
Stefan