Re: welke schuurmachine.....
Geplaatst: di 17 aug 2021, 14:26
Goed spul, gelijk maar een doosje van die Mirka Abranet besteld...

Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/
Inderdaad tussenzool gebruiken. Om snelle slijtage van het klittenband van je zool te voorkomen. Volgens mij iets met warmteontwikkeling waardoor de haakjes van de zool worden platgedrukt en niet meer overeind komen.Shadow schreef:Oh hij gaat op de Bosch prima anders?
Dan gooi ik er gelijk weer een nieuwe zool op, die is al een eind onderweg.Arno schreef:Inderdaad tussenzool gebruiken. Om snelle slijtage van het klittenband van je zool te voorkomen. Volgens mij iets met warmteontwikkeling waardoor de haakjes van de zool worden platgedrukt en niet meer overeind komen.Shadow schreef:Oh hij gaat op de Bosch prima anders?
een halve zoolShadow schreef:Dan gooi ik er gelijk weer een nieuwe zool op, die is al een eind onderweg.Arno schreef:Inderdaad tussenzool gebruiken. Om snelle slijtage van het klittenband van je zool te voorkomen. Volgens mij iets met warmteontwikkeling waardoor de haakjes van de zool worden platgedrukt en niet meer overeind komen.Shadow schreef:Oh hij gaat op de Bosch prima anders?