Het is een monnikken werk om de kast spuit klaar te krijgen.
1. Ik heb eerst de kast bekleed met 4mm (achterzijde/ onderzijde/ bovenzijde/ voorzijde en bovenzijde).
2. Facetten (3x) 1 mm verlijmd.
3. Zijpanelen verlijmd met 2 mm mdf.
4. achterpaneel/ bovenpaneel/ facetten (voor de 2e keer 3 maal) en voorzijde 1 mm mdf verlijmd.
Nu is de eerste kast helemaal spuit klaar
Echter moeten nog de infrezingen voor de woofer en tweeter nog gedaan worden en de infrezing van de neutrik terminal aan de onderzijde.
Eerst ga ik de andere kast klaar maken en dan ga ik een paar mooie mallen laten maken. Iemand een adresje voor een mooie mal? Vooral de vierkanten mal is een crime om zelf te maken. (of ik moet natuurlijke zo'n mooie festool liniaal kopen natuurlijk
Gezien mijn huidige uitgaven op audiogebied krijg ik die er even niet doorheen (nieuwe buizen en nieuw DAC
