Labvoedingen en dergelijke.
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Ik ben vandaag nog niet op de hoek geweest!
Morgen komt er een kaartje binnen....
Of zal ik de stoommachine van het digitale tijdperk opstarten?
Of zal ik de stoommachine van het digitale tijdperk opstarten?
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Is een Chinese manier van op maat makenray5150 schreef:Horen die profielen zo krom te zijn![]()
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Waar zijn de dikke elko's gebleven (C6 twee keer)
In een beetje voeding nemen die een flink deel van de ruimte in beslag.
Anne
In een beetje voeding nemen die een flink deel van de ruimte in beslag.
Anne
Re: Labvoedingen en dergelijke.
zullen wel ergens achter die trafo's zitten, maar niet te zien op de fotoAh!buis schreef:Waar zijn de dikke elko's gebleven (C6 twee keer)![]()
In een beetje voeding nemen die een flink deel van de ruimte in beslag.
Anne
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Rustig aan jongens, dit was alleen een teaser
Zal straks meer foto's maken!
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Zat er ook zo'n zilverkleurige garantiesticker over een schroefje, of langs de randen...

Re: Labvoedingen en dergelijke.
Stikkertje zat erg vast, vandaar ook die deuken in het frameray5150 schreef:Jaaa, natuurlijk....![]()
Of zou ie er op zijn gaan zitten
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Hopelijk valt 't mee,maar zit nogal amateuristisch (niks tegen als 't eigen bouw is
) in elkaar.
Lijkt wel door verschillende lui in elkaar gestoken.Die dat de rechtse (op de foto links) stroomdraden aan de meter heeft geplakt heeft nog wat te leren
En er zitten idd elko's in
,naar mijn smaak veel te mager
,kijk 's naar die mooie blauwe dingen van bij Ray
Ook verbaast zitten kijken naar die meetinstallatie met vier dikke 40pin IC's
kan nu toch met één µC
.
Maar ach,wat zeur ik,doet het misschien uitstekend
.
Anne
Lijkt wel door verschillende lui in elkaar gestoken.Die dat de rechtse (op de foto links) stroomdraden aan de meter heeft geplakt heeft nog wat te leren
En er zitten idd elko's in
Ook verbaast zitten kijken naar die meetinstallatie met vier dikke 40pin IC's
Maar ach,wat zeur ik,doet het misschien uitstekend
Anne
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Is dat ding door Jules de Korte in elkaar gezet ?
Het kost een hoop moeite om een onderdeel te vinden dat niet scheef zit...
Die onscherpe foto's helpen ook niet echt mee...
Het kost een hoop moeite om een onderdeel te vinden dat niet scheef zit...
Die onscherpe foto's helpen ook niet echt mee...
Re: Labvoedingen en dergelijke.
Nee, dat zit vaak een stuk strakker in elkaar...rjmulder schreef:Het is in ieder geval duidelijk geen zelfbouw
