(10x10) headphone amp
Moderator: Beheerdersteam
Re: (10x10) headphone amp
Lijst met gegadigden voor de print tot nu toe (in volgorde van aanmelding in dit topic):
- John P
- Thomox
- Zweitse
- Mohawk
- hanselchen
- Kaplaars
- JaapSchreuder
- Cool
In principe zijn ze dus allemaal gereserveerd. Wil er zelf 2 houden.
- John P
- Thomox
- Zweitse
- Mohawk
- hanselchen
- Kaplaars
- JaapSchreuder
- Cool
In principe zijn ze dus allemaal gereserveerd. Wil er zelf 2 houden.
Re: (10x10) headphone amp
De printen zijn binnen en zien er goed uit 
Zal er 1 in elkaar zetten en proberen.
Zal er 1 in elkaar zetten en proberen.
Re: (10x10) headphone amp
Dat ziet er heel goed uit
Ik hoor vanzelf hoe het met de verdere afwikkeling gaat 
Succes
Succes
-
jaapschreuder
- Berichten: 187
- Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 21:44
- Locatie: Oude Pekela
Re: (10x10) headphone amp
Hij speelt, alles werkt 
Ik zal de mensen op de reserveringslijst een pb sturen voor het verzenden van de printen.
Ik zal de mensen op de reserveringslijst een pb sturen voor het verzenden van de printen.
Re: (10x10) headphone amp
Heb je ook een PDF van de BOM, en kan die dan in het PB worden meegezonden.
Re: (10x10) headphone amp
Nog een laatste vraagje
Werkt hij op 230v of 12volt?
Neem aan op 230, omdat er een trafo inzit die het geheel naar 18 volt haalt:P?
Neem aan op 230, omdat er een trafo inzit die het geheel naar 18 volt haalt:P?
Re: (10x10) headphone amp
Mocht je er nog 1 over hebben, dan ben ik wel geinteresseerd. Ik weet dat de printen nu allemaal gereserveerd zijn, maar mocht er iemand afvallen, dan hou ik me aanbevolen.
Re: (10x10) headphone amp
Heb je ook nog een laatste versie van het schema met voeding e.d. ? Dat is voor de niet elekronici beter te lezen als een printplaat. Bij voorbaat dank.
Re: (10x10) headphone amp
hij heeft "15/18V - 0 - 15/18V" AC nodig, dat kan met de aangegeven transformator. Die zit uiteindelijk dus op 230V.Thomox schreef:Nog een laatste vraagjeWerkt hij op 230v of 12volt?
Neem aan op 230, omdat er een trafo inzit die het geheel naar 18 volt haalt:P?
Je kunt ook rechtstreeks "+18V 0 -18V" aansluiten vanaf een externe voeding
Re: (10x10) headphone amp
De eerste printen zijn net op de post 
John P
Zweitse
Mohawk
jaapschreuder
Kaplaars
John P
Zweitse
Mohawk
jaapschreuder
Kaplaars
Re: (10x10) headphone amp
Dat zou indedaad handig zijn.John P schreef:Heb je ook nog een laatste versie van het schema met voeding e.d. ? Dat is voor de niet elekronici beter te lezen als een printplaat. Bij voorbaat dank.
Re: (10x10) headphone amp
Schema komt er aan.
Hier het printje in zijn behuizing. Past mooi
Trafo erachter en potmeter/jack/ledje aan de voorkant.
Hier het printje in zijn behuizing. Past mooi
Re: (10x10) headphone amp
Printen tot nu toe verzonden:
John P
Zweitse
Mohawk
jaapschreuder
Kaplaars
Thomox
Cool
De print voor hanselchen wordt later verstuurd.
John P
Zweitse
Mohawk
jaapschreuder
Kaplaars
Thomox
Cool
De print voor hanselchen wordt later verstuurd.
Re: (10x10) headphone amp
Zouden jullie hier aan kunnen geven of de print goed is aangekomen?
Zou ik graag willen weten.
Zou ik graag willen weten.
Laatst gewijzigd door sevenup op do 28 jun 2012, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: (10x10) headphone amp
Vandaag bezorgde de postbode geen nieuwe Kaplaarzen voor kaplaars maar....... wel een printje!
Mooi printje 7up, hartstikke bedankt! Weer een leuk project voor in de vakantie 
-
jaapschreuder
- Berichten: 187
- Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 21:44
- Locatie: Oude Pekela
Re: (10x10) headphone amp
Gisteravond laat thuis, maar ik mocht ook all slaapwandelend een mooi printje bewonderen...nu nog effe even onderdelen bestellen... Heel erg bedankt voor het mogelijk maken hiervoor, ziet er zeer goed
Re: (10x10) headphone amp
En ook hier vandaag in de brievenbus.
Bedankt Michiel, print ziet er prima uit.
Bedankt Michiel, print ziet er prima uit.
