Pagina 5 van 9
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: ma 02 mei 2011, 22:36
door b_force
Die is wel van mij hoor!
Als iemand een geschikte plate-amp heeft, kan die wel mee eventueel, mits er animo voor is.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 03 mei 2011, 1:10
door Henkjan
ik heb nog wel een Thommessen 100W in een los kastje die ik mee kan nemen
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 03 mei 2011, 1:13
door b_force
Henkjan schreef:ik heb nog wel een Thommessen 100W in een los kastje die ik mee kan nemen
Das niet genoeg, liever 150W +
Hoewel het er een beetje vanaf hangt wat mensen er mee willen.
Heb je specs van die amp?
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 03 mei 2011, 1:17
door Henkjan
mmm, nee. ook maar 2e hands gekocht, en Thomessen is er al lang geleden mee gestopt.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 03 mei 2011, 8:22
door Penguin
b_force schreef:Die is wel van mij hoor!
Als iemand een geschikte plate-amp heeft, kan die wel mee eventueel, mits er animo voor is.

ik begin veel te oud te worden .... sorry

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 03 mei 2011, 8:54
door Lieuwe
Die van mij staat iets verder in het topic, en is nog steeds onafgewerkt

..
Er zit alleen een lichte plate-amp in (80w) dus misschien alleen geschikt voor de kleine ruimte en niet te luid

.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 03 mei 2011, 9:08
door Geenius
Gisteren de drivers ingebouwd, nu nog het filter ontwerpen. Bijgaand de eerste echte foto.

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 03 mei 2011, 10:57
door Zweitse
Waar zijn de kasten mee afgewerkt. Is dat fineer, of is het folie.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 03 mei 2011, 12:03
door Vinculum
Dat is fineer, dat zie je zo. Het in nl gespiegeld. Ik ken geen folies die gespiegeld geleverd worden. Bovendien ben ik geloof ik de enige die houtpatroon met folie gedaan heeft...
Mooi werk hoor! Ben benieuwd naar de klank!
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 03 mei 2011, 13:11
door Geenius
Elke kast zelf is gespiegeld en beide kasten zijn weer elkaars spiegelbeeld. Het fineer is Mappa Burl (ik geloof dat dat genoest populier is) en vervolgens afgewerkt met 3 lagen Glitsa matte parketlak, met een roller aangebracht.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 03 mei 2011, 13:31
door Vinculum
Geenius schreef:Elke kast zelf is gespiegeld en beide kasten zijn weer elkaars spiegelbeeld.
De kasten zijn toch symmetrisch? Dan kan toch alleen het fineer gespiegeld zijn en niet de kasten?
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 03 mei 2011, 14:12
door Wowly
Buitengewoon mooi! Het lijken wel 2 monolieten, zo strak!
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 03 mei 2011, 21:01
door Henkjan
Vinculum schreef:Bovendien ben ik geloof ik de enige die houtpatroon met folie gedaan heeft...
nee hoor
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 03 mei 2011, 21:36
door vinnie411
b_force schreef:Die is wel van mij hoor!
Als iemand een geschikte plate-amp heeft, kan die wel mee eventueel, mits er animo voor is.
Ik heb nog steeds mijn ds4.0 los zitten, kan die makkelijk meenemen.
Pm me maar als dit wenselijk is.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 03 mei 2011, 21:55
door b_force
vinnie411 schreef:b_force schreef:Die is wel van mij hoor!
Als iemand een geschikte plate-amp heeft, kan die wel mee eventueel, mits er animo voor is.
Ik heb nog steeds mijn ds4.0 los zitten, kan die makkelijk meenemen.
Pm me maar als dit wenselijk is.
Als mensen interesse voor dat subje wel, anders niet.
Ik ga namelijk niet zomaar van alles meezeulen

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: di 03 mei 2011, 22:54
door Lieuwe
b_force schreef:vinnie411 schreef:b_force schreef:Die is wel van mij hoor!
Als iemand een geschikte plate-amp heeft, kan die wel mee eventueel, mits er animo voor is.
Ik heb nog steeds mijn ds4.0 los zitten, kan die makkelijk meenemen.
Pm me maar als dit wenselijk is.
Als mensen interesse voor dat subje wel, anders niet.
Ik ga namelijk niet zomaar van alles meezeulen

Als dat zou kunnen, dan laat ik die van mij thuis want ik weet niet of er nog zoveel plek in mijn auto is.. Dan zou hij misschien op de lbvs'en moeten staan en dat heb ik dan liever niet

.
Ik wil ook wel eens de volle potentie van deze sub horen, dus ik zeg Doen!

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: wo 04 mei 2011, 7:53
door Geenius
Vinculum schreef:Geenius schreef:Elke kast zelf is gespiegeld en beide kasten zijn weer elkaars spiegelbeeld.
De kasten zijn toch symmetrisch? Dan kan toch alleen het fineer gespiegeld zijn en niet de kasten?
Ik bedoelde het fineer van de kasten.

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: wo 04 mei 2011, 10:13
door Vinculum
Omdat ik erg geïntrigeerd ben door de L' Orfeo heb ik hem even getekend in Sketchup.
@Tony Gee
Als jij je akkoord geeft post ik hier de Sketchup file. P.s. Misschien een idee om een apart topic te openen?
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: wo 04 mei 2011, 12:38
door Arno
Nou vooruit. Ik heb het met mijn vrouw overlegd, en bij wijze van hoge uitzondering, wil ze wel aankijken hoe het gaat, een dag zonder.

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: wo 04 mei 2011, 14:00
door Geenius
Vinculum schreef:Omdat ik erg geïntrigeerd ben door de L' Orfeo heb ik hem even getekend in Sketchup.
@Tony Gee
Als jij je akkoord geeft post ik hier de Sketchup file. P.s. Misschien een idee om een apart topic te openen?
Nieuwe topic geopend:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 3#p1524133
De Sketchup file mag je posten, ik heb nog een kleine wijziging aangebracht in de tekening. Ik zal het binnenkort aanpassen.
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: wo 04 mei 2011, 14:59
door b_force
Lieuwe schreef:b_force schreef:vinnie411 schreef:
Ik heb nog steeds mijn ds4.0 los zitten, kan die makkelijk meenemen.
Pm me maar als dit wenselijk is.
Als mensen interesse voor dat subje wel, anders niet.
Ik ga namelijk niet zomaar van alles meezeulen

Als dat zou kunnen, dan laat ik die van mij thuis want ik weet niet of er nog zoveel plek in mijn auto is.. Dan zou hij misschien op de lbvs'en moeten staan en dat heb ik dan liever niet

.
Ik wil ook wel eens de volle potentie van deze sub horen, dus ik zeg Doen!

Als er meer mensen zeggen "Doen!" vind ik het prima

Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: wo 04 mei 2011, 23:46
door Wowly
bart: DOEN! Ik heb mijn thommessen ook mee voor de zizoklo. Dit is een wat zwaardere variant dan die van HJ. Voldoet zéér ruim voor de zizoklo, maargoed, die heeft een wat hoger rendement.
groetjes
jan
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: do 05 mei 2011, 11:53
door rho
Ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar als iemand die naar Breda komt nog voldoende fineer heeft liggen om de sokkel van een Thorens TD125 te fineren ben ik wel geïnteresseerd. Zebrano of palisander of iets anders met een mooie uitgesproken tekening zou heerlijk zijn. (ik heb zelf nog Amerikaans kersen, voldoende voor een stel compacte speakers, liggen als iemand zou willen ruilen)
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: vr 06 mei 2011, 21:35
door ray5150
Mogen het ook wat strookjes Mahonie zijn?
Re: Breda 2011 - wie neemt wat mee
Geplaatst: za 07 mei 2011, 9:37
door rho
Heb je een foto?
Als het niet teveel moeite is mag je het altijd wel meebrengen naar Breda zodat ik het eens kan zien, maar Mahonie stond niet helemaal bovenaan het lijstje. 't Kan toch meevallen natuurlijk.
Hoeveel heb je nog?