2 x fout, volgens mij.b_force schreef:Die toverdrank komt toch met name uit het zuidelijke deel, waar het noordelijke deel juist zo'n "hekel" aan heeft?asterduc schreef:absoluut niet, wij hebben daar nml een toverdrank voor!jeroen_d schreef:Verzuren die nooit dan.![]()
Zal ik wat meebrengen misschien?
![]()
![]()
ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Nou gezien de vorming van de regering daar, loopt het niet heel soepel.rho schreef:2 x fout, volgens mij.b_force schreef:Die toverdrank komt toch met name uit het zuidelijke deel, waar het noordelijke deel juist zo'n "hekel" aan heeft?asterduc schreef:absoluut niet, wij hebben daar nml een toverdrank voor!![]()
Zal ik wat meebrengen misschien?
![]()
![]()
Wat betreft herkomst was ik idd fout bedenk ik me nu
Dan had je moeten zeggen: "het zuidelijke deel, waar de politici uit het noordelijke deel juist zo'n "hekel" aan schijnen te hebben. Wat wederzijds schijnt te zijn.". Dat had juister geweest.b_force schreef:Nou gezien de vorming van de regering daar, loopt het niet heel soepel.rho schreef:2 x fout, volgens mij.b_force schreef:Die toverdrank komt toch met name uit het zuidelijke deel, waar het noordelijke deel juist zo'n "hekel" aan heeft?
![]()
![]()
![]()
Wat betreft herkomst was ik idd fout bedenk ik me nu
Ik denk niet dat de Vlaamse bevolking echt een groot probleem heeft met de Waalse bevolking. Het probleem situeert zich voor 95% op politiek vlak, naar mijn mening.
(Tot zover deze duiding. Bedankt voor uw aandacht.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Ik denk ik hou het kort dit keer, is het weer niet goed
Anyway, zwaar offoptic
Jij bent begonnen.b_force schreef:Anyway, zwaar offoptic
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
zo, ik hoor net dat op 28 mei om 13:00 Ester (onze jongste) af mag zwemmen voor d'r A diploma... :)dat wordt dus (weer) een korte Breda 
praktisch punt: is er iemand uit m'n buurt die m'n spullen aan t einde van de dag mee kan nemen?
praktisch punt: is er iemand uit m'n buurt die m'n spullen aan t einde van de dag mee kan nemen?
Kom denk ik toch ook even kijken. Tot een uur of 1. Dus toch geen pizza
Maar tijd genoeg om alles even te bekijken.
Neem verder niets mee, behalve een camera. Kan dus wel wat plaatjes schieten. Ding heb ik 's middags toch nodig.
Neem verder niets mee, behalve een camera. Kan dus wel wat plaatjes schieten. Ding heb ik 's middags toch nodig.
Wat was je van plan om mee te nemen?Henkjan schreef:praktisch punt: is er iemand uit m'n buurt die m'n spullen aan t einde van de dag mee kan nemen?
ray5150 schreef:Wat was je van plan om mee te nemen?Henkjan schreef:praktisch punt: is er iemand uit m'n buurt die m'n spullen aan t einde van de dag mee kan nemen?
Neeeeeeee, niet naar Ray. Die gaat meteen alles recyclen
Sorry Henkjan, ik woon helaas aan de voor jou verkeerde kant van het land.
Groeten,
Mischa
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
2 paar compacte luidsprekers, een subversterker, en de Herman Kartonray5150 schreef:Wat was je van plan om mee te nemen?Henkjan schreef:praktisch punt: is er iemand uit m'n buurt die m'n spullen aan t einde van de dag mee kan nemen?
Heb best wel zin om te komen.
Nog nooit zoiets meegemaakt.
Als ik me die dag goed voel kom ik.
Nog nooit zoiets meegemaakt.
Als ik me die dag goed voel kom ik.
@ HJ
Moet ik anders wat meenemen??
Ik weet nog niet hoe vol mijn auto is, maar ik denk dat het wel zou kunnen.
Moet ik anders wat meenemen??
Ik weet nog niet hoe vol mijn auto is, maar ik denk dat het wel zou kunnen.
Veel beton zal er niet inliggen, denk ikhannesie schreef:Ik weet nog niet hoe vol mijn auto is, maar ik denk dat het wel zou kunnen.
Zitten hier overigens mensen uit Haarlem die daar iets voor mij zouden willen oppikken en meebrengen naar Breda??
Het betreft een motor voor een modelbouwauto, dus iets groots is het in elk geval niet. Als iemand bereid is dit voor mij te doen, vraag ik even de gegevens van de verkoper, zodat je zelf even kunt bellen voor een ophaalafspraak.
Bij voorbaat DANK.
Groeten,
Mischa
PS. Ik heb daar best een pintje voor over
.
Het betreft een motor voor een modelbouwauto, dus iets groots is het in elk geval niet. Als iemand bereid is dit voor mij te doen, vraag ik even de gegevens van de verkoper, zodat je zelf even kunt bellen voor een ophaalafspraak.
Bij voorbaat DANK.
Groeten,
Mischa
PS. Ik heb daar best een pintje voor over
Thank you very much !!!hannesie schreef:Je hebt een PB
even voor de duidelijkheid:
HET IS PAS VOLGENDE WEEK ZATERDAG!!!!!!
Kijken of er dit jaar nog mensen zijn die op de verkeerde datum aankomen
Moet zeggen dat ik er echt zin an krijg zo onderhand!!
HET IS PAS VOLGENDE WEEK ZATERDAG!!!!!!
Kijken of er dit jaar nog mensen zijn die op de verkeerde datum aankomen
Moet zeggen dat ik er echt zin an krijg zo onderhand!!
Ga je de wacht houden dan? Nou ja Domino voert je wel pizza'sWowly schreef:
Kijken of er dit jaar nog mensen zijn die op de verkeerde datum aankomen![]()
jaajaa
wrijf me er nog maar eens met mijn neus goed in jan
mvg
audioot
wrijf me er nog maar eens met mijn neus goed in jan
mvg
audioot
Zijn er nog mensen die ik iets beloofd heb, en die ik vergeten ben?
Tony - mal PHL-1130
Henkjan - beuken multiplex, werkbankspindel
Ray - cdromspeler
Tony - mal PHL-1130
Ray - cdromspeler
rho: €1000Arno schreef:Zijn er nog mensen die ik iets beloofd heb, en die ik vergeten ben?
Tony - mal PHL-1130
Ray - cdromspeler
Zo zie je maar, toch goed dat ik het nog even vraag. Waar was dat ook alweer voor?rho schreef:rho: €1000Arno schreef:Zijn er nog mensen die ik iets beloofd heb, en die ik vergeten ben?
Tony - mal PHL-1130
Ray - cdromspeler
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Het "help Rho de zomer door fonds"Arno schreef:Zo zie je maar, toch goed dat ik het nog even vraag. Waar was dat ook alweer voor?rho schreef:rho: €1000Arno schreef:Zijn er nog mensen die ik iets beloofd heb, en die ik vergeten ben?
Tony - mal PHL-1130
Ray - cdromspeler
Inderdaad. Zeker niet vergeten dus.b_force schreef:Het "help Rho de zomer door fonds"Arno schreef:Zo zie je maar, toch goed dat ik het nog even vraag. Waar was dat ook alweer voor?rho schreef:rho: €1000
Ik zoek nog meer sympathisanten. Het hoeft geen €1000 te zijn. Meer mag ook.