Firstwatt F5 (Nelson Pass)
Moderator: Beheerdersteam
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
Re: Firstwatt F5 (Nelson Pass)
Die heb ik nog wel, maar ik het juist expres gekozen voor de metaal kleur variant. Dat geeft wel een mooi contrast vond en vind ik. 
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Firstwatt F5 (Nelson Pass)
Heey Chris, hoe dik is dat alu-frontje?
Ik twijfel tussen 3 en 10 mm bij die italiaanse kasten, 10 staat wel erg fraai maar kost ook net ff meer.
Ik twijfel tussen 3 en 10 mm bij die italiaanse kasten, 10 staat wel erg fraai maar kost ook net ff meer.
Re: Firstwatt F5 (Nelson Pass)
Vind ik ook: 10mm ziet er echt veel beter uit. Heb zelf de 2U slimline voor mijn DAC gebruikt, en een 3U peasante dissipante voor mijn versterker. Beide met de 3mm covers: dat ziet er alles bij elkaar een stuk beter uit dan de goedkopere uitvoeringen.
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
Re: Firstwatt F5 (Nelson Pass)
't is 10mm en inderdaad, altijd 10mm nemen. 3mm ziet er niet echt uit 
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Firstwatt F5 (Nelson Pass)
+1 gisteren een klein kastje (waar ik zelf de versie met 3mm plaat van heb) gezien met 10mm voorkant, en dat ziet er idd veel dikker
uit
