Alu kasten van ATI Research
Moderator: Beheerdersteam
Alu kasten van ATI Research
Een goede dag, ik ben opzoek naar een leverancier van Ati Research kasten: http://www.atiresearch-anodized.com/products.html
www.speakerworld.nl verkocht deze kasten tot een paar maanden geleden nog, maar die site werkt niet meer ?
Als iemand mij zou kunnen helpen ? Of een mooi alternatief weet....
www.speakerworld.nl verkocht deze kasten tot een paar maanden geleden nog, maar die site werkt niet meer ?
Als iemand mij zou kunnen helpen ? Of een mooi alternatief weet....
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Re: Alu kasten van ATI Research
De website waarnaar je wordt doorgelinkt, mm-audio.nl, is van dezelfde eigenaar als de speakerworld.nl, namelijk:tbusquet schreef:www.speakerworld.nl verkocht deze kasten tot een paar maanden geleden nog, maar die site werkt niet meer ?
Car Audio Support
Stockholmstraat 2 -B
9723BC GRONINGEN
Administratieve contactpersoon: M. Leemeijer, +31 (0)503114978
Je zou dus eens kontakt kunnen opnemen met mm-audio.nl of desnoods met de kontaktpersoon.
De mensen van MM-audio konden me helaas niet helpen. Heb ook reactie gehad van ATI zelf.Roland schreef:Das Martin van Speaker&Co Groningen.
Tel 050-3.144.978
4x ATI-737U kosten bijv. 244 USD alleen de verzending is dan nog een leuk verhaal:
1) Ship by Express mail (5-7 days) = $147 USD
2) Ship by Economy air parcel (25-30 days) = $75 USD
3) Ship by Surface mail (8-10 weeks) = $67 USD
Dus als er meerdere mensen zijn die kasten willen bestellen kunnen we misschien een inkoopactie organiseren ?
-
De Timmerman
En hier:
viewtopic.php?t=1828&highlight=
Die kasten werden idd geleverd door Speakerworld. Maar krijg nou wat, die url linkt door naar MM-Audio. Vreemd dat MM ze niet meer wil leveren
viewtopic.php?t=1828&highlight=
Die kasten werden idd geleverd door Speakerworld. Maar krijg nou wat, die url linkt door naar MM-Audio. Vreemd dat MM ze niet meer wil leveren
-
De Timmerman
En met een beetje pech heb je een vette boete aan je broek....tbusquet schreef:Pjotr schreef:Vergeet de invoerechten, BTW en portokosten voor verdere verzending in Nedeland niet.
Ik neem aan dat de verzending gedekt is tot mijn huis. En met een beetje mazzel moet het zo door de douane heen komen ?
Ik ben voor netjes invoerrechten betalen (misschien ook omdat ik als accountant het braafste kereltje van de klas hoor te zijn).
Hoi,tbusquet schreef:Pjotr schreef:Vergeet de invoerechten, BTW en portokosten voor verdere verzending in Nedeland niet.
Ik neem aan dat de verzending gedekt is tot mijn huis. En met een beetje mazzel moet het zo door de douane heen komen ?
Met verdere verzending bedoel ik de distributie vanaf jou naar de overige deelnemers van de group-buy. Tante post weet flink te rekenen daarvoor.
Mwoah, kan natuurlijk altijd bij mij hier opgehaald worden (amsterdam) en ik heb wel vaker zware pakketten verstuurd binnen NL. was nooit meer dan 10 euro.Pjotr schreef:Hoi,tbusquet schreef:Pjotr schreef:Vergeet de invoerechten, BTW en portokosten voor verdere verzending in Nedeland niet.
Met verdere verzending bedoel ik de distributie vanaf jou naar de overige deelnemers van de group-buy. Tante post weet flink te rekenen daarvoor.
Zo doe ik het nu ook. De kast die ik bij audiokit in Italie heb gekocht wordt zo ondertussen helemaal van ander plaatwerk voorzien. Volgens mij heeft Sander ook nog een keer onaangename ervaringen met kasten en de douane gehad. Beschadigd enzo als ik het me goed herinner.Wellicht is het handig om met een paar man bij een echte plaat bewerker/powder coater iets te regelen.
Soms doen die voor weinig wat klein werk tussen door.
Als ik spullen buiten de EU koop krijg ik ook telkens weer onaangename verrassingen van de douane en transporteurs. En dat vaak maanden later pas. Het is vaak duurder dan je zo op het eerste gezicht inschat.
Co