Goed idee!!!

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

mipo
Berichten: 588
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 19:26
Locatie: amsterdam

Bericht door mipo »

Wat mischien ook kan is "onze" showcase alla HiFi.nl met hun "mooiste
a/v sets" op de frontpage zetten onder een aparte link/ button ?

En dan flink ingekort; dus een paar fotos per creatie met een kort verhaaltje
naar believen ?


Het lijkt me zoiezo goed om mensen die "binnenkomen" heel direct
te confronteren met het eindresultaat en regelmatig een mooie foto
op de voorpagina is dan idd het meest voor de hand liggend.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Ik vind het wel een leuk idee, maar ik heb nogal de indruk dat de meesten hier direct inloggen op het forum en geen idee hebben wat er op de homepage is te vinden.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik log altijd rechtstreeks in op het forum, maar nieuwkomers via de frontpage krijgen zo wel een fraaie binnenkomer natuurlijk.

jan
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”