Is er al iemand die het ATB Pro meetsysteem op Windows Vista heeft draaien?
Of i.i.ig. weet of dit mogelijk is.
Alvast bedankt.
ATB Pro met Windows Vista ?
Moderator: Beheerdersteam
En hier het antwoord van de fabrikant:
Hallo,
zum Vista kann lassen sich keine Aussagen machen, da die Funktion stark vom jeweiligen Service Pack abhängig ist. Bei einem Kunden in Indonesien soll es funktionieren. Also ausprobieren.
Gruß
Leo Kirchner
Vrij vertaald(als ik het goed begrepen heb)komt het er op neer dat ik dat zelf moet uitvinden.........
Hallo,
zum Vista kann lassen sich keine Aussagen machen, da die Funktion stark vom jeweiligen Service Pack abhängig ist. Bei einem Kunden in Indonesien soll es funktionieren. Also ausprobieren.
Gruß
Leo Kirchner
Vrij vertaald(als ik het goed begrepen heb)komt het er op neer dat ik dat zelf moet uitvinden.........
- voodooless
- Contacteer:
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Met die service packs bedoelt hij vast de functionaliteit in voorgaande versies van Windows.
Alleen: "Bij een klant in Indonesië zou het werken. Proberen dus." ... daar koop je weinig voor.
Het was duidelijker geweest als de programmeur aangaf of zijn software van bijv. een bepaalde versie van directX of van een DLL afhankelijk is. Geld terug als het niet werkt?
Alleen: "Bij een klant in Indonesië zou het werken. Proberen dus." ... daar koop je weinig voor.