Je mening uiten. Kan dat altijd?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gerion
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 13 okt 2006, 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Gerion »

Hoewel ikzelf nog in het schoolbankje zit ben ik het geheel met de laatste opmerking van thefinlux eens!
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Je mening uiten. Kan dat altijd?

Bericht door Marp »

Marp schreef:
...(halve pagina gezwets)...
Jemig de pemig, heb ik dat allemaal geschreven? :shock: Dat waren wel heel veel woorden om te zeggen dat het soms ook met weinig woorden kan, terwijl het daar niet eens over ging. En dan ook nog een hoop ander irrelevant gezwets. :oops: :oops:

Het lijkt wel of ik een slechte dronk krijg. :? Hoe was dat gezegde ook weer? Forum na wijn geeft pijn?

Natuurlijk mensen... een mening mag worden uitgesproken. We weten allemaal best hoe we iets kunnen zeggen of hoe iemand iets bedoelt, en langdurige conflicten zijn er bij mijn weten nooit geweest. En natuurlijk hoeft niet persé elke mening te worden verkondigd, maar dat moet ieder voor zich bepalen. We zijn oud en wijs genoeg om met elkaar te communiceren zonder te bediscussieren hoe dat zou moeten.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”