Je mening uiten. Kan dat altijd?
Moderator: Beheerdersteam
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Je mening uiten. Kan dat altijd?
Jemig de pemig, heb ik dat allemaal geschreven?Marp schreef:...(halve pagina gezwets)...
Het lijkt wel of ik een slechte dronk krijg.
Natuurlijk mensen... een mening mag worden uitgesproken. We weten allemaal best hoe we iets kunnen zeggen of hoe iemand iets bedoelt, en langdurige conflicten zijn er bij mijn weten nooit geweest. En natuurlijk hoeft niet persé elke mening te worden verkondigd, maar dat moet ieder voor zich bepalen. We zijn oud en wijs genoeg om met elkaar te communiceren zonder te bediscussieren hoe dat zou moeten.
