over het kant & Klare spul dus
Moderator: Beheerdersteam
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » di 06 mar 2007, 17:31
Cool...
Die foto's van jou met de Chinese medewerekers vind ik fantastisch
Roland
Berichten: 2136 Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:
Bericht
door Roland » di 06 mar 2007, 17:39
Ik grijns daar inderdaad intens dom / raar. Toch een leuke foto. Daikai is trouwens erg klein.
Groeten Roland
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » di 06 mar 2007, 17:41
Zou ik ook doen als ik met Bowie op de foto ging
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » di 06 mar 2007, 19:49
Leuk, ik zou zo'n versterker wel es willen beluisteren. Is tenminste betaalbaar.
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » di 06 mar 2007, 19:53
Hm, áls er nog eens een luisterdagje komt is het misschien ook wel leuk eens zo'n Yarland te beluisteren.....
Wowly
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » wo 07 mar 2007, 10:54
sietse schreef: Leuk, ik zou zo'n versterker wel es willen beluisteren. Is tenminste betaalbaar.
Staat al op de lijst...
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » ma 09 apr 2007, 16:18
En toen stond er in Dokkum een Yarland buizen dingetje en ook nog dicht bij mij in de buurt. Dat wordt een luisteravondje....
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » ma 09 apr 2007, 16:25
sietse schreef: En toen stond er in Dokkum een Yarland buizen dingetje en ook nog dicht bij mij in de buurt. Dat wordt een luisteravondje....
Ach... we lezen jouw ervaringen wel ?
Benieuwd waar voor speakers eraan hangen...
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » ma 09 apr 2007, 20:17
Ik denk dat je ook wel ff mag mee luisteren. Hoor je nog wel.
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » ma 09 apr 2007, 21:29
sietse schreef: Ik denk dat je ook wel ff mag mee luisteren. Hoor je nog wel.
ok... en dan niet als jury
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » ma 30 apr 2007, 10:42
sietse schreef: En toen stond er in Dokkum een Yarland buizen dingetje en ook nog dicht bij mij in de buurt. Dat wordt een luisteravondje....
Buisjes zijn nog steeds aan het opwarmen zeker...
luisterverslag zou leuk zijn.... toch..
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » ma 30 apr 2007, 11:09
Roland, volgens mij ben jij sinds onze laatste ontmoeting ergens in 2005 niet meer naar de kapper geweest
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » ma 30 apr 2007, 11:16
weidok schreef: sietse schreef: En toen stond er in Dokkum een Yarland buizen dingetje en ook nog dicht bij mij in de buurt. Dat wordt een luisteravondje....
Buisjes zijn nog steeds aan het opwarmen zeker...
luisterverslag zou leuk zijn.... toch..
Nog niets gehoord van die man. Ook al een tijdje niet meer gezien. Zal nog wel een keer gebeuren.
Roland
Berichten: 2136 Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:
Bericht
door Roland » ma 30 apr 2007, 16:36
@ Sander
LOL: net dit weekend weer van coupe veranderd nu 8 mm lang haar
.
De eerste Yarland FV 34 Ciii zijn twee weken terug verscheept. Het duurt allemaal erg lang.
Groet Roland
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » ma 30 apr 2007, 19:05
Roland schreef: net dit weekend weer van coupe veranderd nu 8 mm lang haar
.
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » vr 18 mei 2007, 21:13
ovni schreef: Roland schreef: net dit weekend weer van coupe veranderd nu 8 mm lang haar
.
Vind ik ook
en zijn deze al binnen
De eerste Yarland FV 34 Ciii zijn twee weken terug verscheept. Het duurt allemaal erg lang.
Heb vorige week deze buizenamp bekeken
de Dynavox VR-70E 2 * 35 watt leuk...
weet (nog) hoe die klinkt ... maar toch
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088 Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:
Bericht
door Martijn M » vr 18 mei 2007, 21:46
weidok schreef: ovni schreef: Roland schreef: net dit weekend weer van coupe veranderd nu 8 mm lang haar
.
Vind ik ook
Vind ik ook
. Zou toch wel erg beschamend zijn als ik Roland op bijv. de volgende DDIY (wanneer istie? Gaattie nog door?) niet zou herkennen
!
Roland
Berichten: 2136 Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:
Bericht
door Roland » di 03 jul 2007, 10:58
Weidok schreef:
en zijn deze al binnen
Quote:
De eerste Yarland FV 34 Ciii zijn twee weken terug verscheept. Het duurt allemaal erg lang.
Ja, ze zijn sinds vandaag leverbaar.
Groet Roland