Zijn deze coax-units kwalitatief verantwoord en ook (en nu val ik door de mand
Klinkt dit erg zielig? Anyway, ik verneem graag jullie input!
Moderator: Beheerdersteam
Bij deze een link naar de unit + gegevens:Wowly schreef:Ik denk dat niet veel mensen de unit kennen? Gooi eens wat foto's en gegevens op het forum, komen er vast meer reply's
Wowly
Henkjan schreef:heb t altijd leuke drivers gevonden, staan al een tijd op de lijst met "ooit eens wat mee doen". voor hoeveel € neemt S&Co er afscheid van? filter van die cohearens is meen ik ook vrij eenvoudig
BR lijkt me de makkelijkste weg, de Qt is vrij laag dus een TL afstemmen zodat er een nette curve uitkomt is niet makkelijk. tot de 100Hz zou die toch wel in te zetten moeten zijn lijkt me, Xmax=2mm, maar dan wel goed affilteren daaronder dus.
Ik zit inmiddels ook wel wat rond te kijken naar bijvoorbeeld de CT222 met de OmnesAudio die toevallig nu een paar keer hier voorbijkomt.b_force schreef:Ik blijf het wel iets prijzig vinden, aangezien er tegenwoordig een aantal goede breedbanders zijn die het naar mijn idee beter doen.
Desalniettemin een leuk woofertje, waar je afzonderlijk nog de woofer + tweeter kan filteren (dat bied mogelijkheden)
Dat noemde ik ook al, en is een groot pluspunt (of min punt als je niet de juiste meet-apparatuur hebt).Edo schreef:Ik zou toch kijken naar de Seas. Erg leuke en lekkere driver. Voordeel is dat je beide "delen" afzonderlijk kan filteren, iets meer dit, iets meer dat...Ik vindt het totaalplaatje van de Seas beter dan de CT222 (kwa klank).