ze komen al wel op de userlijst, maar zijn nog niet actief, ze kunnen dus nog niet posten, dat kan pas na vrijgave door admin. spammers worden dus gewoon verwijderd
ze komen al wel op de userlijst, maar zijn nog niet actief, ze kunnen dus nog niet posten, dat kan pas na vrijgave door admin. spammers worden dus gewoon verwijderd
Nog even voor de duidelijkheid: Er komen wel namen bij op het lijstje, maar die kunnen nog niets op het forum want ze zijn nog niet actief gemaakt door de mods. En aangezien wij alle namen eerst "doorlichten" voordat we ze actief maken zal er weinig "spam" etc doorkomen.
Later geregistreerden zijn alweer verwijderd, dus waarschijnlijk is Stewart Battle per ongeluk toegelaten. Eigenlijk zegt het al wat als iemand in het Engels ons land invult bij woonplaats (tot nu toe waren het allen spam-accounts die daar enkel 'Netherlands' hadden staan).
Ik zie regelmatig lui registreren uit de USA. Hun belangstelling lijkt niet erg op HiFi. Spam verspeiders ??
Ik zie regelmatig lui uit Friesland posten. TL virus verspreiders??
Nou eeuuh hum, Zal wel goed bedoeld zijn. Maar schijnt ongevaarlijk voor de gezondheid te zijn en volgens geleerden, zelfs Cholistorol verlagend en rustgevend te zijn. Ten minste volgens die vent van Macho Audio of wat dat dan ook mag wese...
Dit zijn geen personen die zich aanmelden maar spam bots die zich speciaal op fora richten. Is weinig tegen te doen behalve een goede aanmeldprocedure.
Laatst gewijzigd door Pjotr op za 18 aug 2007, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
ze komen al wel op de userlijst, maar zijn nog niet actief, ze kunnen dus nog niet posten, dat kan pas na vrijgave door admin. spammers worden dus gewoon verwijderd
Edo schreef:
Nog even voor de duidelijkheid: Er komen wel namen bij op het lijstje, maar die kunnen nog niets op het forum want ze zijn nog niet actief gemaakt door de mods. En aangezien wij alle namen eerst "doorlichten" voordat we ze actief maken zal er weinig "spam" etc doorkomen.
Sinds deze werkwijze gaat het toch prima zonder dat wij ook nog eens elke nieuwe aanmelding melden?