overleeft dit forum onder..
Moderator: Beheerdersteam
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 4448
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Denk ook dat als de site eenmall in de lucht is dat de bekendheid zal toenemen.
Je hebt dan vooral voor beginnende DHZ'ers een berg informatie in het Nederland en een forum waar je alles kan vragen. Moet te doen zijn.
Ik heb er in iedergeval het volste vertrouwen in dat het best wel wat kan worden.
Denk wel dat we niet al te lang moeten wachten met de site.
Edo
Je hebt dan vooral voor beginnende DHZ'ers een berg informatie in het Nederland en een forum waar je alles kan vragen. Moet te doen zijn.
Ik heb er in iedergeval het volste vertrouwen in dat het best wel wat kan worden.
Denk wel dat we niet al te lang moeten wachten met de site.
Edo
Ik denk dat we steun van iedereen moeten hebben. Het is echt teveel werk om door een paar mensen gedaan te krijgen.
Als er iemand interessante info heeft, post het of mail het door! Wij zullen het dan samenvoegen en op de site zetten. Uiteraard onder vermelding van de naam van degene die de info heeft gestuurd.
Als er iemand interessante info heeft, post het of mail het door! Wij zullen het dan samenvoegen en op de site zetten. Uiteraard onder vermelding van de naam van degene die de info heeft gestuurd.
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 4448
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Heb je een suggeste voor een verzameladres waar het naartoe kan?
Ik heb nog wel wat info hier en daar die we hier over kunnen nemen.
Bijvoorbeeld dit: http://home.zonnet.nl/chiararomee/diy/weetjes.htm
Moet nog hier en daar wat aangepast worden en er zal nog wat bijkomen. Moet alleen de tijd nog even ervoor vinden.
Ik heb nog wel wat info hier en daar die we hier over kunnen nemen.
Bijvoorbeeld dit: http://home.zonnet.nl/chiararomee/diy/weetjes.htm
Moet nog hier en daar wat aangepast worden en er zal nog wat bijkomen. Moet alleen de tijd nog even ervoor vinden.
- buizesmurf
- Berichten: 46
- Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 18:38
- Locatie: Belgie
- Contacteer:
Denk ook dat dit forum een grote kans maakt om dit te overleven en dat wens ik zelf ook van harte, maar zal een groot stuk aan ons zelf liggen.Eigenlijk zouden we meer naar buiten moeten treden om ons zelf meer bekendheid te geven aan de grote massa en te laten (horen)zien wat allemaal (on)mogenlijk is.Denk daar bijvoorbeeld aan hifi-beurzen, een luisterruimte voor zelfbouw.Zouden geen slecht figuur slaan.

Maak me over dit forum niet zo'n zorgen. Het is voor onszelf en we hebben het hier allemaal zelf in de hand. Er zijn zelfbouwers genoeg in dit kikkerlandje. Of het nou groot wordt of klein blijft maakt toch niet zoveel uit?
Vind de huidige trend wel goed. Je komt hier om echt wat te zoeken of omdat je wat te bieden hebt. Het wordt vast nog wel erg gezellig en ik denk dat actieve promotie helemaal niet nodig is. Mond op mond reclame duurt nou eenmaal even maar als het eenmaal op gang is ...

Vind de huidige trend wel goed. Je komt hier om echt wat te zoeken of omdat je wat te bieden hebt. Het wordt vast nog wel erg gezellig en ik denk dat actieve promotie helemaal niet nodig is. Mond op mond reclame duurt nou eenmaal even maar als het eenmaal op gang is ...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
wat goed is komt niet altijd snel.... we zitten nu op 42 users, de afgelopen ~2 weken kwamen er elke dag zo ~2 bij, over aanwas niet te klagen denk ik zo. echt super groot zal het hier ook niet worden, maar ik denk ook niet dat dat nodig zal zijn om de site tot een succes te maken. de kracht zit m m.i. dan ook ik het specifiek op 1 aspect van hifi te richten, de zelfbouw, die sterk onderscheidend is van het algemeen. nichemarketing dus, heel hip 
