Ik heb alles volgens de gebruiksaanwijzing aangesloten en ingesteld en heb toen een prachtige meting gedaan aan de impedantie van m'n tweeter, maar hij staat ondersteboven en de waardes liggen nogal hoog..
En als ik de impedantie van een weerstandje meet, is deze wel mooi vlak, maar veeel te hoog.
Mijn vraag is dus: wat doe ik verkeerd?
(de Fs ligt wel waar die zou moeten liggen, dus dat is in ieder geval iets
