100.000 euro luister plezier
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
-
Digidoo
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 927
- Lid geworden op: za 30 jul 2005, 17:57
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
Pfff wat een nonsense. Je betaald waarschijnlijk 90.000 euro aan "idee-geld" en de rest zit in arbeidsuren en componenten. En ja, dat durf ik nu al te zeggen terwijl ik 'm nog niet eens gehoord heb.
Mocht er een gek zijn die daarnaar toe gaat (alsjeblieft laat het KT88 wezen), dan lees ik graag zijn verslag....
Mocht er een gek zijn die daarnaar toe gaat (alsjeblieft laat het KT88 wezen), dan lees ik graag zijn verslag....
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Ik heb al lang geleden afgeleerd om hier commentaar of vraagtekens bij te stellen.
De set op zich ziet er uit als gedegen, en zal zeker niet slecht klinken.
Maar ik weet ook uit ervaring dat als je lukraak topcomponenten van diverse merken bij elkaar plaatst, dat er dan niet per definitie meteen het beste resultaat uitrolt.
Komt nog bij dat dit "myfi" spullen bij uitstek zijn (in mijn opinie dan), en dat het vrij zinloos is om als criterium "het bedrag" of "de ton" aan te leggen om de kwaliteit aan af te meten.
En nee, ik ga er niet heen

DIY forever!
De set op zich ziet er uit als gedegen, en zal zeker niet slecht klinken.
Maar ik weet ook uit ervaring dat als je lukraak topcomponenten van diverse merken bij elkaar plaatst, dat er dan niet per definitie meteen het beste resultaat uitrolt.
Komt nog bij dat dit "myfi" spullen bij uitstek zijn (in mijn opinie dan), en dat het vrij zinloos is om als criterium "het bedrag" of "de ton" aan te leggen om de kwaliteit aan af te meten.
En nee, ik ga er niet heen
DIY forever!
Ik doe het meestal wel graag, naar van die super dure sets luisteren. Als ik dan thuis kom ben ik best blij met m'n setje. 
Niet dat ik op voorhand al vind dat het maar niks zal zijn. Ik vind die dure sets regelmatig wel erg mooi klinken .... maar zeker niet mooi genoeg om z'n geld waard te zijn.
Dan ben ik toch de mening toegedaan dat je met een mooie UcD, een ExtremA, een Tripath of voor de liefhebbers een DIY buizenbak en een stel fraaie DIY speakers behoorlijk dicht in de buurt of voorbij zo'n set kan geraken, aan een fractie van de prijs.
Niet dat ik op voorhand al vind dat het maar niks zal zijn. Ik vind die dure sets regelmatig wel erg mooi klinken .... maar zeker niet mooi genoeg om z'n geld waard te zijn.
Dan ben ik toch de mening toegedaan dat je met een mooie UcD, een ExtremA, een Tripath of voor de liefhebbers een DIY buizenbak en een stel fraaie DIY speakers behoorlijk dicht in de buurt of voorbij zo'n set kan geraken, aan een fractie van de prijs.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
