100.000 euro luister plezier

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Maarten

100.000 euro luister plezier

Bericht door Maarten »

Maarten

Bericht door Maarten »

Owh nee!!! Dit is geen DIY :oops: sorry...

Topic verplaatsen? :?
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

8)
Leeuwarden

Bericht door Leeuwarden »

Wie gaat de uitdaging aan om dit in diy te evenaren cq te verbeteren met een fractie van het genoemde bedrag als budget? :twisted:

(en dan daarna een leuk artikeltje op hifi.nl :shock: )
Digidoo
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Contacteer:

Bericht door Digidoo »

Pfff wat een nonsense. Je betaald waarschijnlijk 90.000 euro aan "idee-geld" en de rest zit in arbeidsuren en componenten. En ja, dat durf ik nu al te zeggen terwijl ik 'm nog niet eens gehoord heb.

Mocht er een gek zijn die daarnaar toe gaat (alsjeblieft laat het KT88 wezen), dan lees ik graag zijn verslag....
Leeuwarden

Stuur dan maar alle Sanders op dit forum. Prettig pittig artikeltje gegarandeerd! :mrgreen:
Digidoo
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Contacteer:

Bericht door Digidoo »

Als ik mezelf gek genoeg weet te maken, dan wil ik er ook nog wel eens naar toe gaan...
Paul

Bericht door Paul »

't Is wel dichtbij en ongetwijfeld een goed klinkende set, maar ik ben een beetje (erg) bang dat ik dan naar van die k*t demomuziek zit te luisteren :cry:
KT88
In memoriam †

Bericht door KT88 »

Ik heb al lang geleden afgeleerd om hier commentaar of vraagtekens bij te stellen.

De set op zich ziet er uit als gedegen, en zal zeker niet slecht klinken.
Maar ik weet ook uit ervaring dat als je lukraak topcomponenten van diverse merken bij elkaar plaatst, dat er dan niet per definitie meteen het beste resultaat uitrolt.
Komt nog bij dat dit "myfi" spullen bij uitstek zijn (in mijn opinie dan), en dat het vrij zinloos is om als criterium "het bedrag" of "de ton" aan te leggen om de kwaliteit aan af te meten.

En nee, ik ga er niet heen =; :-#

DIY forever! :twisted:
Digidoo
Contacteer:

Bericht door Digidoo »

Paul schreef:
't Is wel dichtbij en ongetwijfeld een goed klinkende set, maar ik ben een beetje (erg) bang dat ik dan naar van die k*t demomuziek zit te luisteren :cry:
Daar ben ik ook bang voor. Ik neem gewoon een zooitje cd's mee. Als ik ga tenminste...
Paul

Bericht door Paul »

"De set zal bestaan uit een McIntosh voor- en eindversterker combinatie, een transrotor platenspeler en JBL 'Everest' speakers."

:wink:
rho

Bericht door rho »

Ik doe het meestal wel graag, naar van die super dure sets luisteren. Als ik dan thuis kom ben ik best blij met m'n setje. :D
Niet dat ik op voorhand al vind dat het maar niks zal zijn. Ik vind die dure sets regelmatig wel erg mooi klinken .... maar zeker niet mooi genoeg om z'n geld waard te zijn.
Dan ben ik toch de mening toegedaan dat je met een mooie UcD, een ExtremA, een Tripath of voor de liefhebbers een DIY buizenbak en een stel fraaie DIY speakers behoorlijk dicht in de buurt of voorbij zo'n set kan geraken, aan een fractie van de prijs.
dekkersj
Contacteer:

Bericht door dekkersj »

Ik vind het altijd grappig om zo'n set te zien en dan de ruimte waar ze in geplaatst worden. Het plaatje toont een keiharde ruimte met als enige demping een bankstel.

Groet,
Jacco
Leeuwarden

Kan je nagaan hoe bijzonder die set is dat het zelfs in zo'n ruimte representatief is! :twisted:
audiomanics
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

Genoeg demping als je er genoeg luisterpubliek in plaatst... Wel allemaal een wollentrui aan, dus de verwarming laag...

Kees
Plaats reactie