De bouw van een set 15"/1" top en een 18" bas

't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
iven
Ook commercieel actief
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 03 jan 2005, 1:41
Contacteer:

De bouw van een set 15"/1" top en een 18" bas

Bericht door iven »

Ben afgelopen tijd weer lekker bezig geweest met de bouw van een aantal setjes 10"/1", 12"/1", en 15"/1". Een aantal laagkasten, 18sound br118, eaw sb150 en ik begin morgen weer aan 8 punishers. tevens ben ik een set aan het bouwen in trapezium vorm (foto's volgen). De 1ste waar ik al foto's van heb is een 15"/1" top met een br118. De basis moet zijn dat het setje zonder procesor te gebruiken is. De foto's tot nu toe http://www.iven.nl/bouwproces/bouwprocesset.htm De kasten zijn nu gecoat de foto's hiervan en afgebouwd volgen.
Gebruikersavatar
iven
Ook commercieel actief
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 03 jan 2005, 1:41
Contacteer:

Bericht door iven »

Set afgebouwd, foto's zijn hier te vinden http://www.iven.nl/bouwproces/bouwprocesset.htm
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Hoi iven,

Ziet er goed uit, niet alleen je speakers maar ook je site.
Ik zie dat je pro bezig bent met PA. Ga je ook nog home en car audio doen qua speakers?
Gebruikersavatar
iven
Ook commercieel actief
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 03 jan 2005, 1:41
Contacteer:

Bericht door iven »

10 jaar geleden heb ik heeeeel veeeeel gedaan met hifi en car-audio hier in Emmen waar ik woon. Ik ga binnenkort wel weer bezig hiermee zowel verkoop als bouw, maar het is een hoop werk om alles in mijn eentje voor elkaar te krijgen.
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

8) Ken het gevoel..soms wou ik dat een dag 48 uur had....
Plaats reactie