OK en nu ben ik t zat, dit gaat op slot. ik probeer meerdere malen aan te geven dat we het op inhoud moeten houden en met data te komen, en dan wordt er weer op de man gespeeld met opmerkingen als "onzin".
en mijn slotwoord (kan ik eindelijk ook eens mijn mening geven):
Als iemand als Sander de kennis heeft om aan de hand van een schema en/of een foto te zien of een versterker goed is of niet dan moet je niet aankomen met "hij doet t toch" of "heb je 'm gehoord". iemand met de juiste opleiding en/of kennis kan dat. ik kan ook vanaf schema beoordelen of een chemische fabriek veilig gaat werken of niet, daar hoef ik 't niet eerst voor te bouwen (gelukkig maar).
Tumos - stabiel of niet stabiel, dat is de vraag
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Goed, een aantal berichten die ik heb gehad maken mij duidelijk dat ik me mogelijk wat anders had moeten uitdrukken, want mensen kregen de indruk dat ik partij zou kiezen. dat is dus niet zo, de enige partij waar ik in deze voor koos was die van de goede discussie. en die kwam er niet omdat er meteen werd geponeerd dat Sander niet vanaf schema de versterker kon beoordelen, zonder zat daar ook maar een valide argument werd gebruikt. Er werd alleen maar op de man gespeeld, elke vorm van gezonde discussie ontbrak. en dat was ik zoals ik zei helemaal zat. en dat is geen partij kiezen maar noem het scheidsrechter spelen.
Ben net terug van mijn vakantie en ik wil hier nog 1 ding aan toevoegen.
Let er heel erg op dat je mensen als Doede niet tekort doet.
Hij heeft ongetwijfeld de kennis om een UcD in elkaar te zetten, maar kiest hier bewust niet voor. Hij gaat voor muzikaliteit, op welke manier dan ook. Als dit met een UcD zou zijn, zou die er ook wel zijn/komen.
Ik kan het enorm waarderen dat hij zijn kennis op een website zet en mensen die veel minder kennis hebben daarvan kunnen profiteren.
Ik begrijp de insteek van Sander dat versterker goed moeten meten, maar voor mij is dit ook niet het belangrijkste. Vaak geeft meer vermogen een versterker die beter en stabieler is in het laag, maar het kan weer ten koste gaan van andere zaken.
Voor mij het niet perse less is more, maar gewoon bouwen wat het beste klinkt. Is dit toevallig met minder onderdelen, alleen maar beter toch?
@ Jan Deckers: Je weet nu waar de verbeterpunten liggen, als je nog zin hebt om dit aan te pakken zal hij voor jou alleen nog beter kunnen gaan klinken.
Let er heel erg op dat je mensen als Doede niet tekort doet.
Hij heeft ongetwijfeld de kennis om een UcD in elkaar te zetten, maar kiest hier bewust niet voor. Hij gaat voor muzikaliteit, op welke manier dan ook. Als dit met een UcD zou zijn, zou die er ook wel zijn/komen.
Ik kan het enorm waarderen dat hij zijn kennis op een website zet en mensen die veel minder kennis hebben daarvan kunnen profiteren.
Ik begrijp de insteek van Sander dat versterker goed moeten meten, maar voor mij is dit ook niet het belangrijkste. Vaak geeft meer vermogen een versterker die beter en stabieler is in het laag, maar het kan weer ten koste gaan van andere zaken.
Voor mij het niet perse less is more, maar gewoon bouwen wat het beste klinkt. Is dit toevallig met minder onderdelen, alleen maar beter toch?
@ Jan Deckers: Je weet nu waar de verbeterpunten liggen, als je nog zin hebt om dit aan te pakken zal hij voor jou alleen nog beter kunnen gaan klinken.