is daar een beetje fatsoenlijk mee te solderen? en is t nog een beetje te betalen?www.mundorf.com schreef:MSolder is a pure tin-copper compound for connecting copper-based components.
soldeer met koper?
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
soldeer met koper?
kent iemand dit spul:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Moet ook geen officiele reclame worden, maar als Henkjan schrijft dat het spul prima te solderen is weten wij genoeg, denk ik.. Dat moet Mundorf toch ook wel weten..
Het gaat er hier ook om dat je ervaringen uitwisselt en beschikbaar maakt voor andere soortgenoten, die er dan weer hun voordeel mee kunnen doen, of niet.. Dat noem ik niet echt reclame..
Kees
Het gaat er hier ook om dat je ervaringen uitwisselt en beschikbaar maakt voor andere soortgenoten, die er dan weer hun voordeel mee kunnen doen, of niet.. Dat noem ik niet echt reclame..
Kees
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Waar ligt de grens? Gratis toegezonden stukje kopersoldeer; een paar gratis condensators; gratis interlinks of trek je de grens pas bij een gratis versterker?audiomanics schreef:Het enige verschil hier zou zijn: dat iemand anders het gratis toegestuurd krijgt.. en daar heb ik geen probleem mee...voodooless schreef:Tja, ik vind het toch wat anders dan dat iemand het koopt, test en zijn ervaringen deelt.
Kees
Voor mijn gevoel ligt de grens ook wel ergens tussen de condensators en de interlinks maar voor je het weet wordt je uitgenodigd om artikelen te schrijven voor een audioblad.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Daar zijn er vast al een paar van op dit forum, ik weet 't bijna zeker..richard schreef:voor je het weet wordt je uitgenodigd om artikelen te schrijven voor een audioblad.
(hoeft niet per definitie een "audio"-blad te zijn)
Blijft natuurlijk een feit dat ik (we?) liever de ongenuanceerde mening lees van een mede hobbieist dan van een onterzakekundige journalist die een lovend stukje van de fabrikant uitgereikt krijgt, twee woorden anders zet en tegen een geldelijke beloning "onzin" aan het publiek verkondigt..
Kees
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
