Buizenversterker + speakers
Moderator: Beheerdersteam
Buizenversterker + speakers
Hierbij op verzoek een link naar mijn huidige opstelling.
Ben zelf geen techneut, de buizenversterker en speakers zijn door een collega van mij gemaakt.
De speakerzuilen heb ik dit weeken gemaakt. Dezen zijn van underlayment met top en bodemlaag van 6 lagen. Dezen staan vlak op de grond (hout/vinyl). Onder de speakers heb ik trillingsdempers voor wasmachines geplaatst. De kasten zijn nog leeg, maar zullen binnenkort met zand worden gevuld, en dan maar weer luisteren.
Jelle
/img http://home.quicknet.nl/mw/prive/nelis6 ... Audio.html
Ben zelf geen techneut, de buizenversterker en speakers zijn door een collega van mij gemaakt.
De speakerzuilen heb ik dit weeken gemaakt. Dezen zijn van underlayment met top en bodemlaag van 6 lagen. Dezen staan vlak op de grond (hout/vinyl). Onder de speakers heb ik trillingsdempers voor wasmachines geplaatst. De kasten zijn nog leeg, maar zullen binnenkort met zand worden gevuld, en dan maar weer luisteren.
Jelle
/img http://home.quicknet.nl/mw/prive/nelis6 ... Audio.html
Het is een zelfbouw buizenversterker van een collega van mij. Heb hem nu een jaar of 5, en bevalt nog steeds prima. Het enige dat ik ervan weet is dat hij ongeveer 13 watt is, de rest is voor mij abacadabra.
Heb hem geplaatst in een 2dehands gekocht Target rack, tezamen met een Sony minidisk en een AMC CD-speler. De interlinks zijn ook zelf gemaakt door die collega, en de speaker bekabeling is high-end.
Ik zal komend weekend even zand in zakjes doen, en hem dan verzwaren. Dit doe ik wel als hij niet meer van zijn plaats hoeft, scheelt weer een rug. Ben wel blij dat ik de bovenkant demontabel heb gehouden.
Heb hem geplaatst in een 2dehands gekocht Target rack, tezamen met een Sony minidisk en een AMC CD-speler. De interlinks zijn ook zelf gemaakt door die collega, en de speaker bekabeling is high-end.
Ik zal komend weekend even zand in zakjes doen, en hem dan verzwaren. Dit doe ik wel als hij niet meer van zijn plaats hoeft, scheelt weer een rug. Ben wel blij dat ik de bovenkant demontabel heb gehouden.
-
Duck Twacy
- Berichten: 528
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag
