Als er nog fineer op komt, waarom zet je er dan grondlak op?
Hoe moet ik dat uitleggen??
Ik ga proberen
aan de onderkant heb je een rand tussen de zijkant en de voet van zo een 1.5cm, dat wordt gefineerd. De rest wordt zwart gemaakt incl de voet.
de voet zie je nog niet op de foto, die is 2.5cm dik en volgt de buitenkant van de kast maar dan 1.5cm terugliggend.
Klopt, ik ben ook zo'n domme Hollander die plaatjes wil zien
(vraag aan de gemiddelde Nederlandse tiener welk boek hij het laatst gelezen heeft en het antwoord zal zijn "De Suske en Wiske" / "Donald Duck" )
het einde is zo in zicht aan het komen van het houtwerk.
Zeer spannend! De eerste keer als er drivers in de kasten komen (natuurlijk gebeurd dat vóór de afwerking. Wie kan zich nu in houden tot na de werking?!) zijn ook altijd spannende foto's. Dan krijg je een heel goed zicht op het eindresultaat. Zo'n kast ziet toch altijd een stuk anders uit met gaten en zeker met de gaten gevuld met fraaie speakerunits.
Klopt, ik ben ook zo'n domme Hollander die plaatjes wil zien
(vraag aan de gemiddelde Nederlandse tiener welk boek hij het laatst gelezen heeft en het antwoord zal zijn "De Suske en Wiske" / "Donald Duck" )
Ik denk dat we dat allemaal graag zien.
Het is toch wel spannend zoiets. Op het laatst moet je toch wel opletten dat je niet onvoorzichtig gaat worden. Je hebt dan de neiging om te snel willen af te werken.