Luisterdag 27 mei te Breda!

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Hoi,

Er was idd een journailist aanwezig, maar deze was zó laat dat hij geen goed beeld meer heeft kunnen vormen. Er zijn wel enkele plaatjes geschoten, dus misschien dat je jezelf nog eens als DIY-topper in een blad ziet staan, maar die kans zal wel niet eg groot zijn. Hij moest die middaag namelijk gewoon werken (part-time journalist off-course).

Hij was wel erg enthousiast, en heeft ook even de combi van mijn refmon's en de dipoolwoofers gehoord en was onder de indruk, echter de slechte afstemming van de lagere regionen was ook voor hem duidelijk te horen. Hij kan daar gelukkig goed "omheen" luisteren :D

Wat minder nieuws, wat sommigen van jullie wel zullen weten. Een van de organisatoren, Dennis schonewille alias Fineermannetje maakt erg moeilijke tijden door. Een goedaardig kankergezwel wat in zijn arm en hand zat veranderde in een kwaadaardig. Daarom is destijds zijn arm geamputeerd. Jullie hebben hem vast wel rond zien lopen, hij was makkelijk te herkennen zonder linkerarm. Hij was degene die alle kabels (netblokken/interlinks en LSkabels) alsmede de HIGH-END Lua apparatuur mee had genomen van Ben Hoedjes/Studio Alkmaar.

De kankergezwellen zijn echter in een groot empo uitgezaaid, en momenteel is zuurstof en morfine nodig om het een beetje leefbaar te houden. Mensen onder ons die dit al eens hebben meegemaakt weten dat dit een eindfase is, dus luisterdag II te Breda zal waarschijnlijk zonder zijn positiviteit, kameraadschap, optimisme en gewoon zijn aanwezigheid voor mij een stuk minder zijn dan Luisterdag I........................ :cry:

Op Het HTForum wordt in de thread "kanker is een kloteziekte", welke ik was gestart uit puur verdriet toen ik hoorde dat het zich had uitgezaaid, een soort van actie gehouden, kaarten, donatie's enzo om de familie schonewille er een beetje mee te ondersteunen en zelfs tzt een bloemetje te verzorgen....

Ik ben daar niet uit eigen beweging mee gestart, maar veel forumleden aldaar wilden graag wát doen. Aangezien ik Dennis een beetje kende heb ik die taak op me genomen. Dus als jullie mee willen doen, hier komt de link: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=45652.0

Wowly
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Wowly schreef:
Wat minder nieuws, wat sommigen van jullie wel zullen weten. Een van de organisatoren, Dennis schonewille alias Fineermannetje maakt erg moeilijke tijden door. Een goedaardig kankergezwel wat in zijn arm en hand zat veranderde in een kwaadaardig. Daarom is destijds zijn arm geamputeerd. Jullie hebben hem vast wel rond zien lopen, hij was makkelijk te herkennen zonder linkerarm. Hij was degene die alle kabels (netblokken/interlinks en LSkabels) alsmede de HIGH-END Lua apparatuur mee had genomen van Ben Hoedjes/Studio Alkmaar.

De kankergezwellen zijn echter in een groot empo uitgezaaid, en momenteel is zuurstof en morfine nodig om het een beetje leefbaar te houden. Mensen onder ons die dit al eens hebben meegemaakt weten dat dit een eindfase is, dus luisterdag II te Breda zal waarschijnlijk zonder zijn positiviteit, kameraadschap, optimisme en gewoon zijn aanwezigheid voor mij een stuk minder zijn dan Luisterdag I........................ :cry:

Op Het HTForum wordt in de thread "kanker is een kloteziekte", welke ik was gestart uit puur verdriet toen ik hoorde dat het zich had uitgezaaid, een soort van actie gehouden, kaarten, donatie's enzo om de familie schonewille er een beetje mee te ondersteunen en zelfs tzt een bloemetje te verzorgen....

Ik ben daar niet uit eigen beweging mee gestart, maar veel forumleden aldaar wilden graag wát doen. Aangezien ik Dennis een beetje kende heb ik die taak op me genomen. Dus als jullie mee willen doen, hier komt de link: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=45652.0

Wowly
Shit zeg! Zo'n toffe kerel!
Ik ben er echt niet goed van. :cry: :cry: :cry:
En hij was nog zo positief in gesteld in Breda.....
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Bericht door SARK »

Zucht, ik weet nooit hoe je op dit soort berichten moet reageren :-#
De ziekte steekt in mijn omgeving steeds vaker de kop op, zowel familie als vrienden. Het lijkt ook wel alsof mensen er op steeds jongere leeftijd mee te maken krijgen, vroeger was het een ziekte die alleen maar bij 65 plussers voorkwam ... nu is het steeds vaker de groep 30 -50 jaar.
Sterkte :!:
audiofreak
Berichten: 91
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 14:38
Contacteer:

Bericht door audiofreak »

Heel heel verdrietig word ik ervan.
Zo'n positieve ingestelde jonge vent die zelfs met een lach op z'n gezicht rondliep,zo is mijn herinnering aan hem op die luisterdag.

Het blijft een rot ziekte.Heb ook meerdere verloren eraan.


Heb de link bekeken,maar eerlijk gezegd ben ik bij pagina 2 opgehouden,vanwege de emotie die het bij mij opriep,tot tranen aan toe.

Via deze weg wens ik hem heel veel sterkte en innerlijke kracht toe.

Maar ook de familie EN jij Jan en die anderen die hem zo goed kennen en bevriend met hem zijn,ook veel sterkte en wijsheid.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

daar wordt je idd stil van... ik in elk geval wel. :cry: ik zit meestal niet om woorden verlegen, maar als ik zoiets hoor dus wel....

wens 'm heel veel sterkte en ik hoop dat hij ondanks de ziekte zich gelukkig blijft voelen en vreugde vindt in z'n leven (ook al is dat bij hem misschien korter dan waar we op hopen)
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Hier nog een "me too" aan toe te voegen heeft weinig zin.

Niettemin wil ik mijn beste wensen en sterkte, hoe futiel ook, toevoegen aan bovenstaande posts.

Fineermannetje, ik kende je niet echt, maar op de luisterdag maakte je indruk op me met je optimisme en positieve levenshouding.

Shit.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”