heb je die staan? zou ik zeker wel eens willen horen ja.
afgezien van dat t een hoorn is en dat de speaker door de zelfde lui naar europa wordt gehaald is er weinig overeenkomst tussen deze en die uit t onderwerp van deze draad....
Tangband W3-871S in back-loaded horn
Moderator: Beheerdersteam
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
nou, en? en komt Skef dan ook met z'n B-horn? zet t dan ff in deze draadrho schreef:Ik begin een reisje naar DDIY sterk te overwegen.
Ik heb de FE103E in de standaard hoorn gebouwd. Volgende dingen die me opvallen: Demp de hals wat en voeg een notchje toe, zonder is hij heerlijk om te horen alleen erg kalig zeg maar, beetje dozig. Let wel, ik heb de standaard kast niet verzwaard of zo. Geweldig snel en ruime bas, al is die niet sublaag...rho schreef:Yep, ook die was ik al tegen gekomen. Weeral een interessant ding.
Met een beetje zoeken kom je wel ongelooflijk veel mooie voorbeelden tegen.
Tot nu toe lijken me volgende mogelijkheden het leukst om te bouwen:
- Fostex FE103E in de door Fostex aanbevolen hoorn.
- Fostex FE103E in de Buschhorn mk II
- TB W3-871s in de zHorn Dakini
- TB W3-871s in de Buschhorn mk II (voor Fostex FE83)
Iemand ervaring met 1 van deze toepassingen?
http://www.mijnalbum.nl/Foto=GKOXGPLT
