Verder dacht ik er aan om de elco's en de buizen te vervangen e.d.
Ik vroeg me af wat jullie zoal nog zien wat ik zou kunnen veranderen.
Hierbij wat foto's:
Moderator: Beheerdersteam
Ik ga op de foto's af, dan zit de voeding links, de phono in het midden en de lijn rechts.Digidoo schreef:Even voor de duidelijkheid: schematisch van voren af gezien zit de voeding links, dan de lijntrap en dan de phonotrap?
De dimple tops gaan er helemaal uit (is trouwens Siemens of Frako, even opgezocht).Nou bedoel je dat ik uit de lijntrap de 2 dimple elco's haal en daar nieuwe elco's in stop. Vervolgens stop ik de dimple elco's van de lijntrap in de voeding? (???) en zet ik de resterende twee nieuwe elco's in de phonotrap? Het jammere is dat ik die phonotrap eigenlijk niet gebruik, dus ik wacht liever even met tweaken daar aan.
Ik zal de schema's van de lijntrappen even scannen en hier posten, dat is wat makkelijker.Wat betreft de serieweerstandjes en de snubbers, daar heb ik wat uitleg bij nodig. Ik ben van plan de boel eens te gaan uittekenen, want dat communiceert wat makkelijker.

Ha'k ff nie gezien, sorryLeeuwarden schreef:Tja, ik werk op een Mac. En een pdf opent gewoon in safari zonder extra mogelijkheden...
Leeuwarden schreef:.pok ed po taats teH