Ik heb dus wat zitten prullen met het filter en het is er een klein beetje op verbeterd.
Momenteel zit ik op een LP met 14,3µF parallel over en 1,5mH in serie met de laag-mid.
De HP bestaat uit 6,16µF in serie met en 0,44mH parallel aan de tweeter.
Nu kwam ik op het idee dat het wel een baffle-step zou kunnen zijn die me parten speelt. Dus heb ik er de Cyburgs Needle bij gesleurd en ééntje aan elke kant langs de Classic 180 gezet.
Volgende pic laat zien dat het er heel wat op verbeterd als ik dat doe. Rood is zonde brede baffle en geel (is dat geel? Ben beetje kleurenblind) is met de 2 Needle's erbij.
Enig idee hoe ik dit kan oplossen of zien jullie er geen probleem in?