Eerst prototype in karton, met dat onder m'n arm naar S&Co, die me dus een MDS08 in de hand drukten.
Toen de kast bouwen: de wanden zijn van een sandwich mdf/multiplex:


goed in de buitenbijts...

en in de kofferbak:

en hoe klinktie? in de kofferbak kwam die niet zo uit de verf (had ik misschien op kunnen lossen door wat met de fase te spelen), maar op de achterbank kwam die goed tot leven, een prachtige strakke bas, niet erg diep uiteraard. eigenlijk zo wat je van een gesloten kast zou verwachten
