Vanzelf uitloggen :S
Moderator: Beheerdersteam
Vanzelf uitloggen :S
Sinds gisteren wordt ik automatisch uitgelogd als ik mijn browser sluit, dit betekent dus dat ik elke keer opnieuw in moet loggen op het forum, best vervelend. Ik vink elke keer als ik inlog opnieuw automatisch inloggen aan, maar dit onthoudt de browser dus niet. Ik heb mijn koekjespot al een keer leeg gemaakt(Cookies verwijderd), dus daar kan het denk ik ook niet meer aan liggen, wat kan het probleem dan zijn?
Ik gebruik mozilla en bij deze site moet ik ook elke keer inloggen. Ik denk dat het probleem niet direct op mijn PC ligt omdat de gegevens wel aanwezig zijn.
Er wordt dus elke keer gevraagd of ik opnieuw wil inloggen.
Andere sites geen "last"
Enige is dus dat ik op die knop bovenin moet drukken om in te loggen, meer niet.
Kan dat aan de site liggen?
Er wordt dus elke keer gevraagd of ik opnieuw wil inloggen.
Andere sites geen "last"
Enige is dus dat ik op die knop bovenin moet drukken om in te loggen, meer niet.
Kan dat aan de site liggen?
