Hoe doe je dit;
Grafieken en schema's uit spekerworkshop naar gif plaatjes exporteren cq kopieren?
van Screen naar gif
Moderator: Beheerdersteam
Ik weet niet of Speaker Workshop een export functie heeft maar het kan ook op de volgende manier;
Als je de toetsen "ALT" en "PRINTSCREEN" indrukt , maak je een screen shot van je scherm. Start Paint op en druk de toetsen "CTRL" en "V", de afbeelding staat nu in Paint en je kunt hem bewerken (overbodige delen wegsnijden). Je kunt de afbeelding het beste in PNG-formaat opslaan, dat is een stuk kleiner als het BMP-formaat.
Als je de toetsen "ALT" en "PRINTSCREEN" indrukt , maak je een screen shot van je scherm. Start Paint op en druk de toetsen "CTRL" en "V", de afbeelding staat nu in Paint en je kunt hem bewerken (overbodige delen wegsnijden). Je kunt de afbeelding het beste in PNG-formaat opslaan, dat is een stuk kleiner als het BMP-formaat.
