Opruiming DIY projecten

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
McScum

Opruiming DIY projecten

Bericht door McScum »

Ben bezig met opruimen van mijn kast en heb een stapeltje oude projecten die ik zeker niet meer ga aanraken ivm de tijd.

PASS / First Watt F5 project

Bekende DIY versie van een Nelson PASS F5 class-A eindversterker V2. Modushop dissipante behuizing. Ooit overgenomen als defect van iemand hier op het forum.
Verhaal: Hij had het zelf ooit gebouwd en heeft een keertje niet opgelet waardoor hij de onderkant van de versterker op een schroevendraaier heeft laten staan zonder de bodem. Daardoor is de binnenste bodemplaat in het midden gebogen en kwam in contact met de poot van een van de condensatoren in de voeding printplaat. Tijdens aanzetten gingen de stoppen er uit. Hij had geen tijd of wil om het te checken en geheel is in de kast beland. Na overname heb ik eerst alles uit elkaar gehaald en doorgemeten. Alle componenten waren gewoon prima. Denk dat het niet verder gegaan is dan de kortsluiting in de voeding en dat daar ook niks beschadigd is. Daarna heb ik nooit de tijd gevonden om dat ding weer in elkaar te zetten.
Verkoop het dus als defect maar vermoed dat het helemaal prima is.

PASS B-1 buffer Salas Hypnotize hotrod buffer/voorversterker.

Mooie voorversterker gebaseerd op B1 buffer van Mr. Pass. VV werkt gewoon maar alleen 1 ingang is actief, input schakelboard heeft wat liefde nodig (of je haalt het helemaal uit en zet een passieve schakelaar tussen).

DIY Setje voor een 4-kanaals versterker gebaseerd op UcD180HG Hypex modules.

Komt ook van een project van forumlid. Heb het een tijdje gebruikt en vervolgens uit elkaar gehaald om zelf weer in een andere (modushop) behuizing te plaatsen. Nooit iets van gekomen (alles staat zeker 4j in de kast). Wat zit er bij: 4x UcD180HG modules, 4 aluminium koelers, 2x trafo, 2x Hypex voeding, nieuwe Hypex soft start module. Je kan een mooie versterkertje mee bouwen.

PS Audio Premier power plant / stroom conditioner.
Prachtig ding, ooit op MP gekocht. Helaas gaat na start direct in protection mode. Is bekend kwaaltje met deze units - volgens internet heeft het full recap nodig. Ga er niks meer doen, heb inmiddels een andere.
Prijs… E450 lijkt mij een mooie forumprijs voor alles.

Alles in een koop en ivm gewicht uiteraard alleen ophalen (Rotterdam centrum). Alles wordt as is verkocht. Ik heb geen zin om alles te testen maar ok daar is ook de prijs naar ;).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Re: Opruiming DIY projecten

Bericht door Henkjan »

je komt zaterdag niet naar Breda?
McScum

Bericht door McScum »

Nee, blijf thuis i.v.m. verjaardag.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

van harte alvast
McScum

Bericht door McScum »

Dank je
McScum

Bericht door McScum »

Een mooi bod is ook welkom. Staat inmiddels ook op MP.
McScum

Bericht door McScum »

Verkocht. Mag dicht.
Gesloten