Oris 200 hoorns met AER MD-1

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Plaats reactie
kermy
Berichten: 42
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 13:41

Oris 200 hoorns met AER MD-1

Bericht door kermy »

Te Koop,


Na jaren vanaf nieuw in mijn bezit geweest te zijn, toch te koop, een paar Oris 200 hoorns en hun door BD-Design ontworpen en geleverde steunen.
Steunen die ik in ieder geval nooit meer gezien heb, volgens Bert Doppenberg zijn ze maar heel kort hiermee geleverd.

Ze zijn voor wat betreft de hoogglans piano zwarte lak smetteloos en er is altijd met respect mee omgegaan. De AER MD-1 units hebben het probleem dat er scheurtjes in de schuim rolrand gaan komen, ze zijn nu nog klein, en de units spelen nog gewoon, maar eerlijk is eerlijk.

Het kostenplaatje bij AER,
refoamen is 720 euro per driver
een recone plus upgrade kost 1680 euro per driver
Mocht je nieuwe units willen, de nu leverbare BD1 driver kost 2800 euro per unit.

Maar er kan natuurlijk ook een andere 8 inch unit in gebruikt worden, denk aan Fostex en/of Tangband.

Ze moeten niet weg, maar ze mogen weg, maar alleen tegen een goede prijs.

Mijn vraagprijs voor dit moois is 1500 euro voor het paar.


Met vriendelijke groet,

Kermy
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
kermy
Berichten: 42
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 13:41

Re: Oris 200 hoorns met AER MD-1

Bericht door kermy »

Een vraagprijs aanpassing naar 1500 euro.


Met vriendelijke groet,

Kermy
Gebruikersavatar
Lateralus
Berichten: 7
Lid geworden op: do 11 dec 2025, 12:28
Locatie: Mill
Contacteer:

Re: Oris 200 hoorns met AER MD-1

Bericht door Lateralus »

ik ben benieuwd hoe ze zouden klinken in een kleine loods (120m², nok op 4,5m)? ze kunnen dan niet op de grond maar wel op de vide op 2 meter hoog. Vraag me af of de bas dan nog goed hoorbaar is beneden.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Oris 200 hoorns met AER MD-1

Bericht door Walt »

In het grootste deel van de loods zul je dan uitstekend geluid hebben. Voor PA toepassingen zet men het midden/hoog ook altijd op grotere hoogte, om over het publiek heen te stralen. Dit zijn echter geen PA units, kan best hard maar je moet er geen disco feest voor 200 man mee gaan draaien.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Oris 200 hoorns met AER MD-1

Bericht door Shadow »

Zonde
kermy
Berichten: 42
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 13:41

Re: Oris 200 hoorns met AER MD-1

Bericht door kermy »

Prijsaanpassing

Nieuwe vraagprijs 1450 euro, en eventueel de AER units los te verkrijgen, maar liever niet.


Met vriendelijke groet,

Kermy
kermy
Berichten: 42
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 13:41

Re: Oris 200 hoorns met AER MD-1

Bericht door kermy »

Inmiddels zijn de AER units verkocht aan een liefhebber.

Nu voor de Oris 200 hoorns zonder drivers een vraagprijs van 1100 euro.


Met vriendelijke groet,

Kermy
kermy
Berichten: 42
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 13:41

Re: Oris 200 hoorns met AER MD-1

Bericht door kermy »

Prijsaanpassing naar 1000 euro


Met vriendelijke groet,

Kermy
Plaats reactie