Bill maar dan iets anders PM.Bill

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Bill maar dan iets anders PM.Bill

Bericht door OpaBert »

hardbats schreef: ma 03 jan 2022, 21:31
Is het niet handig hier een nieuw topic van te maken Bert?

Ik heb ook al regelmatig naar die kasten gekeken, zijn simpel maar toch heel netjes!
Zal ik doen zodra ik alles wat ik nodig heb uit Polen en Verder weg hier in huis is
Ondertussen probeer ik me bezig te houden met Wembley en de Versterker voor Michel
Maar zit met beide vast op materiaal Voedingstrafoos van Torroidy
Ik weet de maten van de nieuwe trafoos maar dat ik wacht met frezen tot ik ze echt op de versterker heb liggen :D
Gebruikersavatar
Spoc
Berichten: 188
Lid geworden op: zo 11 okt 2020, 16:20
Locatie: midden van het land

Re: Bill maar dan iets anders PM.Bill

Bericht door Spoc »

Klinkt goed Bert. Ben benieuwd, ik blijf je in ieder geval volgen. Pakken we allebei dit jaar de "KT88 draadjes" weer op.
Groeten, Bob
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Bill maar dan iets anders PM.Bill

Bericht door OpaBert »

Spoc schreef: di 04 jan 2022, 10:04
Klinkt goed Bert. Ben benieuwd, ik blijf je in ieder geval volgen. Pakken we allebei dit jaar de "KT88 draadjes" weer op.
Groeten, Bob
Ja als je printen of weet ik wat zie wat je wilt gebruiken in jouw project
Dan moet je het even laten weten , maar zover ben ik ook nog niet :D
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Bill maar dan iets anders PM.Bill

Bericht door Shadow »

Deze fijne monoblokken staan sinds een tijdje bij mij, maar Bert had - omdat ie verder ging met Bill versie 3 - er nooit een naam op geplakt, met dank aan (Frees) Kees kan ik dat alsnog doen;
IMG-20260209-WA0001.jpg
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Bill maar dan iets anders PM.Bill

Bericht door OpaBert »

Mooi hoor :D
Ooit heb ik de PM BILL, Billy Jean genoemd Dit naar de gitaar Jimmy Hendrix had toen hij 15 jaar was
Het zou een Danelectro Shorthorn uit 1958 of 1959
Joram weet daar denk alles van.
Alhoewel iedereen ! weet tegenwoordig (bijna) alles via Google.
en volgens Jimmy Hendrix zelf was het zijn eerste elektrische gitaar , en de naam van zijn vriendin erop geschreven
Jimmy schijnt die gitaar verpand te hebben voor 150 pond in een pandjes huis ging wat in de fik met gitaar en al.
Gek dat die artiesten geen droogbrood kunnen betalen en Net als kunst schilders pas beroemd worden als ze dood zijn
Dat is dus waarom ik die versterker Billy Jean had genoemd
Wat ik echter ooit verkeerd heb onthouden dat het Betty was en geen Billy :oops:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Bill maar dan iets anders PM.Bill

Bericht door Shadow »

En ik heb er Billie Jean van gemaakt in de geest van het nummer van MJ en Kees heeft de plaatjes in dat lettertype verzorgd :goeie:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Bill maar dan iets anders PM.Bill

Bericht door Shadow »

OpaBert schreef: zo 21 mei 2017, 11:18
Samen met Edwin nog van gedachte gewisseld over die naam Johannes , is niet erg Cool
Een nieuwe naam kwam op de proppe :yeah:
Blilly Jean , die van Michael Jackson , niet die tennisster . een Super nummer :rock:
Billy Jean
Dus Zusje van Bill en net als Michael Jackson verknipt :lol:
:proost: Billy Jean
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Billie_Jean
Oh je had het zelf ook aan MJ gelinkt trouwens :lol:
Plaats reactie