高 GAO line array (langdurig)

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Maikele
Berichten: 311
Lid geworden op: do 01 jan 2015, 12:52
Locatie: Bangkok

Re: 高 GAO line array (langdurig)

Bericht door Maikele »

Woow wat een gaaf project is dit zeg!
Ik wilde ook ooit een line array maken, totdat ik uitrekende wat ik alleen aan luidspreker units kwijt was. Toen heb ik er maar van afgezien. Respect voor je bouwkunsten, ziet er erg profi uit.
Heb je een foto van het eindresultaat ?
Hoe ver ben je met de versterkers?

PS: ben net nieuw hier dus nog niet zo bekend
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: 高 GAO line array (langdurig)

Bericht door AatV »

Voorlopig nog geen eindresultaat.
Heb momenteel weinig tijd om hiermee verder te gaan.
Ik hoop op meer vooruitgang als de blaadjes gaan vallen... :mrgreen:

groet,
Aat
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 高 GAO line array (langdurig)

Bericht door ray5150 »

Ik wil wel even aan de boom komen schudden. :mrgreen:
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: 高 GAO line array (langdurig)

Bericht door AatV »

Heb "aansluitplaatjes" gemaakt voor een 4 polige speakon connector.
Heb daartoe aluminium gekozen om in de stijl te blijven van de truss.
Een plaatje van het ruwe materiaal en de afgewerkte aansluiting:
aansluiting voor.jpg
aansluiting.jpg
groet,
Aat
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 高 GAO line array (langdurig)

Bericht door Shadow »

Lekker industrieel :rock:
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: 高 GAO line array (langdurig)

Bericht door Ah!buis »

Shadow schreef:
Lekker industrieel :rock:
Ja, zo'n beetje Centre Pompidou stijl :lol:
Anne
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 高 GAO line array (langdurig)

Bericht door ray5150 »

Netjes, hoor.
Maikele
Berichten: 311
Lid geworden op: do 01 jan 2015, 12:52
Locatie: Bangkok

Re: 高 GAO line array (langdurig)

Bericht door Maikele »

Mooi zeg, knap dat je dat zo kunt maken.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 高 GAO line array (langdurig)

Bericht door Pjotr »

=D> Gaat echt heel fraai worden Aat. Kunnen we ze in Alphen beluisteren? Al zal plaatsen daar lastig worden met die systeemplafonds daar.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 高 GAO line array (langdurig)

Bericht door Shadow »

Ff open leggen, als ik me goed herinner zit de boel toch onder de leksporen daar :-k
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: 高 GAO line array (langdurig)

Bericht door AatV »

Maikele schreef:
Mooi zeg, knap dat je dat zo kunt maken.
Knap, niet echt, meer een kwestie van werk, zweet en zweet. (vrij naar Winston Churchill)

Wanneer speelklaar? Voorlopig nog niet, ben (wanneer de tijd en zin het toelaat) bezig met de versterker voor de laag/midsectie.
Niet echt een sinecure, voor 30 Watt uitgangsvermogen is een spanningszwaai nodig van ca. 178Vtt.

groet,
Aat
Maikele
Berichten: 311
Lid geworden op: do 01 jan 2015, 12:52
Locatie: Bangkok

Re: 高 GAO line array (langdurig)

Bericht door Maikele »

AatV schreef:
Maikele schreef:
Mooi zeg, knap dat je dat zo kunt maken.
Knap, niet echt, meer een kwestie van werk, zweet en zweet. (vrij naar Winston Churchill)

Wanneer speelklaar? Voorlopig nog niet, ben (wanneer de tijd en zin het toelaat) bezig met de versterker voor de laag/midsectie.
Niet echt een sinecure, voor 30 Watt uitgangsvermogen is een spanningszwaai nodig van ca. 178Vtt.

groet,
Aat
:lol: succes daarmee :relax: :goedzo:
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2060
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: 高 GAO line array (langdurig)

Bericht door MichaelB »

Even een schop uit het verre verleden.
Prachtig project! :dank:

Is dit project ooit afgekomen en ergens gedocumenteerd?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 高 GAO line array (langdurig)

Bericht door Shadow »

Dat dacht ik niet, nog in ontwikkeling...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”