高 GAO line array (langdurig)
Moderator: Beheerdersteam
Re: 高 GAO line array (langdurig)
Woow wat een gaaf project is dit zeg!
Ik wilde ook ooit een line array maken, totdat ik uitrekende wat ik alleen aan luidspreker units kwijt was. Toen heb ik er maar van afgezien. Respect voor je bouwkunsten, ziet er erg profi uit.
Heb je een foto van het eindresultaat ?
Hoe ver ben je met de versterkers?
PS: ben net nieuw hier dus nog niet zo bekend
Ik wilde ook ooit een line array maken, totdat ik uitrekende wat ik alleen aan luidspreker units kwijt was. Toen heb ik er maar van afgezien. Respect voor je bouwkunsten, ziet er erg profi uit.
Heb je een foto van het eindresultaat ?
Hoe ver ben je met de versterkers?
PS: ben net nieuw hier dus nog niet zo bekend
Re: 高 GAO line array (langdurig)
Voorlopig nog geen eindresultaat.
Heb momenteel weinig tijd om hiermee verder te gaan.
Ik hoop op meer vooruitgang als de blaadjes gaan vallen...
groet,
Aat
Heb momenteel weinig tijd om hiermee verder te gaan.
Ik hoop op meer vooruitgang als de blaadjes gaan vallen...
groet,
Aat
Re: 高 GAO line array (langdurig)
Heb "aansluitplaatjes" gemaakt voor een 4 polige speakon connector.
Heb daartoe aluminium gekozen om in de stijl te blijven van de truss.
Een plaatje van het ruwe materiaal en de afgewerkte aansluiting:
groet,
Aat
Heb daartoe aluminium gekozen om in de stijl te blijven van de truss.
Een plaatje van het ruwe materiaal en de afgewerkte aansluiting:
groet,
Aat
Re: 高 GAO line array (langdurig)
Ja, zo'n beetje Centre Pompidou stijlShadow schreef:Lekker industrieel
Anne
Re: 高 GAO line array (langdurig)
Re: 高 GAO line array (langdurig)
Ff open leggen, als ik me goed herinner zit de boel toch onder de leksporen daar 
Re: 高 GAO line array (langdurig)
Knap, niet echt, meer een kwestie van werk, zweet en zweet. (vrij naar Winston Churchill)Maikele schreef:Mooi zeg, knap dat je dat zo kunt maken.
Wanneer speelklaar? Voorlopig nog niet, ben (wanneer de tijd en zin het toelaat) bezig met de versterker voor de laag/midsectie.
Niet echt een sinecure, voor 30 Watt uitgangsvermogen is een spanningszwaai nodig van ca. 178Vtt.
groet,
Aat
Re: 高 GAO line array (langdurig)
AatV schreef:Knap, niet echt, meer een kwestie van werk, zweet en zweet. (vrij naar Winston Churchill)Maikele schreef:Mooi zeg, knap dat je dat zo kunt maken.
Wanneer speelklaar? Voorlopig nog niet, ben (wanneer de tijd en zin het toelaat) bezig met de versterker voor de laag/midsectie.
Niet echt een sinecure, voor 30 Watt uitgangsvermogen is een spanningszwaai nodig van ca. 178Vtt.
groet,
Aat
Re: 高 GAO line array (langdurig)
Even een schop uit het verre verleden.
Prachtig project!
Is dit project ooit afgekomen en ergens gedocumenteerd?
Prachtig project!
Is dit project ooit afgekomen en ergens gedocumenteerd?
