Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Rody
Berichten: 409
Lid geworden op: ma 20 apr 2009, 12:02
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400

Bericht door Rody »

Te koop:

Project om 2 lege wedge monitorkasten om te bouwen naar aktief. 2x nieuw Ciare http://oem.ciare.com/en/440/375/prodotti.php 12" coax speakers en 2x Psc2.400. 1 kast afgebouwd (op inkorten grill na) en half ingeregeld. De andere kast nog in oude staat maar baffle al wel gemaakt. de losse plate amp was iets mee, ik meen dat ik toen geen verbinding kon krijgen maar ik weet de details niet meer. Wordt dus meegeleverd als defect.

Hebben in een stoffige werkplaats gelegen dus ff goed poetsen.

De plate amps zijn weg. De Ciares zijn nog over. Vraagprijs 150 + verzendkosten, dan verschrot ik de kasten zelf.

PXL_20251011_142438038.jpg
Gr Rody
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Rody op za 15 nov 2025, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Rody
Berichten: 409
Lid geworden op: ma 20 apr 2009, 12:02
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400

Bericht door Rody »

Ik sta open voor tegenvoorstellen.
Rody
Berichten: 409
Lid geworden op: ma 20 apr 2009, 12:02
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400

Bericht door Rody »

Plate amps gereserveerd voor Toetertje.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400

Bericht door jeroen_d »

Volgens mij geeft Hypex geen support meer op deze oude plateamps. Het is een technisch end-of-life product. Ik hoop dat de koper zich hiervan bewust is.
Rody
Berichten: 409
Lid geworden op: ma 20 apr 2009, 12:02
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400

Bericht door Rody »

Afgaande op de communicatie is Toetertje zich daarvan bewust, maar dat mag hij zelf bevestigen.
toetertje
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.

Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400

Bericht door toetertje »

Klopt, ben ik mij van bewust. Degene die niet goed werkt gaat op de plank voor onderdelen.

Bedankt voor je opmerking Jeroen.
Rody
Berichten: 409
Lid geworden op: ma 20 apr 2009, 12:02
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400

Bericht door Rody »

Hypexen zijn in de handen van tante Post.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400

Bericht door Walt »

De link naar de Ciare werkt hier niet?
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400

Bericht door Marp »

Link is in orde, maar de website biedt geen versleutelde verbinding, dus alleen http i.p.v. https.

Als je browser geen mogelijkheid (meer) biedt om zo'n pagina tóch te bezoeken, kan je hem ook hier bekijken:
https://web.archive.org/web/20250710162 ... odotti.php
Rody
Berichten: 409
Lid geworden op: ma 20 apr 2009, 12:02
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400

Bericht door Rody »

Kasten liggen in de schrotbak, alleen de drivers over.
Rody
Berichten: 409
Lid geworden op: ma 20 apr 2009, 12:02
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

Re: Wedge monitor projecten met Ciare 12" Coax en Hypex Psc2.400

Bericht door Rody »

Drivers gereserveerd voor Shadow.->Betaald en verzonden dus verkocht. Topic mag op slot.
Gesloten