Beeindiging hobby - op te halen in Haarlem

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Led
Berichten: 318
Lid geworden op: vr 01 jul 2016, 10:19

Beeindiging hobby - op te halen in Haarlem

Bericht door Led »

Ik ben een beetje klaar met bouwen, en heb nog wat spullen liggen waar ik vanaf wil omdat ik de ruimte beter kan gebruiken :-)

Even uit mn hoofd:

2x https://www.audiophonics.fr/en/aluminiu ... -9956.html
waarvan 1 wat gaten heeft in de achterkant, en wat elektronica aan de binnenkant :-)
Ik geloof ook een power switch in de voorkant. Tweede switch voor de andere case is ook aanwezig als het goed is,
evenals RCA aansluitingen, Speakon (Neutrik) aansluitingen

2x Connex SMPS300RS half-bridge resonant switched-mode power supply (SMPS) capable of delivering 300W continuous and up to 360W peak.
https://www.audiophonics.fr/en/smps-pow ... -6311.html

Volgens mij nog
2x Tang Band W6-1139SIF subwoofer drivers,
2x Tectonic TEBM46C20N-4B BMR 3" Full-Range Speaker 4 Ohm,

3E Audio 1x480W TPA3255 amp board
3E Audio 2x260W TPA3255 amp board

en misschien nog meer amp boards en spul, even geen puf om te zoeken maar je krijgt alles mee wat ik heb.

Om een lang verhaal kort te maken, best leuk hobby spul mocht je toevallig een projectje willen starten, ik wil er vanaf en heb geen zin in gedoe of om verder uit te zoeken wat ik daadwerkelijk (nog meer) heb liggen - je krijgt alles mee wat ik heb.

Voor 2 flessen (goeie! geen 15 euro ¨Diane de Frion" AH svp :-)) champagne mag het allemaal de deur uit, dan heeft mn vrouw er ook nog een beetje plezier van :-)

Voorwaarde is wel dat het *allemaal* mee gaat, ik heb geen zin in uitzoekers die me nog met spullen laten zitten ;-)
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Beeindiging hobby - op te halen in Haarlem

Bericht door Douwe84 »

Waar woont je huis? edit: lezen blijkt lastig. Haarlem.

Ik heb wel interesse :D
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Beeindiging hobby - op te halen in Haarlem

Bericht door Olaf Analogue »

Douwe84 schreef: zo 25 jan 2026, 12:23
Waar woont je huis? edit: lezen blijkt lastig. Haarlem.

Ik heb wel interesse :D


Grappig, mijn hotel van vandaag staat 20 km van Haarlem af, in Hoofddorp, en morgen ben ik in Amersfoort.
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Beeindiging hobby - op te halen in Haarlem

Bericht door Douwe84 »

Is dat een hint :p
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Beeindiging hobby - op te halen in Haarlem

Bericht door Olaf Analogue »

We zitten alleen even met de twee flessen Diane de Frion
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Beeindiging hobby - op te halen in Haarlem

Bericht door dre »

Die kunnen ook per postduif!
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Beeindiging hobby - op te halen in Haarlem

Bericht door Douwe84 »

Haha, nou. Ik heb nog geen antwoord dus voorlopig kan er nog iemand eerder zijn. Laten we dat eerst even afwachten :)
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Beeindiging hobby - op te halen in Haarlem

Bericht door Olaf Analogue »

Je bent de eerste die interesse toonde, en ik ben bereid om te helpen.
Wel is het dan zaak dat de aanbieder nog op een redelijke tijd in de lucht komt.
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Beeindiging hobby - op te halen in Haarlem

Bericht door Douwe84 »

True, maar wellicht via pb iemand eerder.

Je aanbod waardeer ik iig zeer!
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Beeindiging hobby - op te halen in Haarlem

Bericht door pappaleo »

Olaf Analogue schreef: zo 25 jan 2026, 13:15
We zitten alleen even met de twee flessen Diane de Frion
Als ik het goed lees blijf je daar juist mee zitten. :hide:
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Beeindiging hobby - op te halen in Haarlem

Bericht door beijert »

Haha, ja. Dat denk ik ook.
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Beeindiging hobby - op te halen in Haarlem

Bericht door Olaf Analogue »

Met drank werkt het bijna net zoals met audio apparatuur en muziek, ieder zijn smaak, ik pak ook liever iets sterkers......

Daarover gesproken, ik zit nu na een lange dag hard werken weer in mijn hotel met een welverdiend glas voor mijn neus, dus vandaag wordt er geen auto meer gereden....
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Beeindiging hobby - op te halen in Haarlem

Bericht door Douwe84 »

Top haha, ik ben daadwerkelijk de eerste.

We stemmen op whatsapp verder af.
rmberg72
Berichten: 1
Lid geworden op: do 29 jan 2026, 11:04

Re: Beeindiging hobby - op te halen in Haarlem

Bericht door rmberg72 »

Is het al weg?
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Beeindiging hobby - op te halen in Haarlem

Bericht door Douwe84 »

Ik heb het vanavond opgehaald :)
Gesloten