Hallo Forumleden,
Wie zoekt er een mooie, compacte, stereo buizenversterker?
Op een AUREXX chassis is deze mooie versterker gebouwd. Het uiterlijk lijkt op de originele Aurexx versterker, maar deze versterker heeft het dubbele vermogen. De gebruikte buizen zijn namelijk 1x ECC83 en 2x ECLL800. Hiermee is een stereo balansversterker gebouwd.
Het uitgangsvermogen is 2x 6W; de bandbreedte loopt van 20Hz tot 20kHz met lage vervorming. In 2 bereiken kunnen luidsprekers met een impedantie van 4 – 16 Ohm aangesloten worden. Het bereik wordt met een omschakelaar op de achterzijde gekozen.
Er worden 2 reserve ECLL800 eindbuizen meegeleverd.
Er is een duidelijk schema beschikbaar, en eveneens een tekening van de componenten opstelling.
De versterker kan beluisterd en opgehaald worden in Alblasserdam, maar verzenden voor rekening en risico van de koper (NL) kan eventueel ook.
De prijs is 299.- euro.
Piet
Aurexx 2.0
Aurexx 2.0
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Aurexx 2.0
Dat is wel een leuk hebbeding zeg! 2x 6 watt is al heel behoorlijk.
Re: Aurexx 2.0
Hoe moet ik je opmerking interpreteren Walt?
Re: Aurexx 2.0
Dat 2x 6 watt vaak al voldoende is, ook al klinkt het voor sommigen misschien als wat weinig. En mooi compact opgebouwde versterker. Ik heb er zelf niet direct een toepassing voor verder.
Re: Aurexx 2.0
Prijsverlaging: nu 249,- euro.
Re: Aurexx 2.0
De versterker heeft inmiddels een nieuwe, tevreden eigenaar.
