Aurexx 2.0

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Piet1950
Berichten: 475
Lid geworden op: wo 18 mei 2016, 15:34
Locatie: Alblasserwaard

Aurexx 2.0

Bericht door Piet1950 »

Hallo Forumleden,

Wie zoekt er een mooie, compacte, stereo buizenversterker?

Op een AUREXX chassis is deze mooie versterker gebouwd. Het uiterlijk lijkt op de originele Aurexx versterker, maar deze versterker heeft het dubbele vermogen. De gebruikte buizen zijn namelijk 1x ECC83 en 2x ECLL800. Hiermee is een stereo balansversterker gebouwd.

Het uitgangsvermogen is 2x 6W; de bandbreedte loopt van 20Hz tot 20kHz met lage vervorming. In 2 bereiken kunnen luidsprekers met een impedantie van 4 – 16 Ohm aangesloten worden. Het bereik wordt met een omschakelaar op de achterzijde gekozen.

Er worden 2 reserve ECLL800 eindbuizen meegeleverd.

Er is een duidelijk schema beschikbaar, en eveneens een tekening van de componenten opstelling.

De versterker kan beluisterd en opgehaald worden in Alblasserdam, maar verzenden voor rekening en risico van de koper (NL) kan eventueel ook.

De prijs is 299.- euro.

Piet
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Aurexx 2.0

Bericht door Walt »

Dat is wel een leuk hebbeding zeg! 2x 6 watt is al heel behoorlijk.
Piet1950
Berichten: 475
Lid geworden op: wo 18 mei 2016, 15:34
Locatie: Alblasserwaard

Re: Aurexx 2.0

Bericht door Piet1950 »

Hoe moet ik je opmerking interpreteren Walt?
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Aurexx 2.0

Bericht door Walt »

Dat 2x 6 watt vaak al voldoende is, ook al klinkt het voor sommigen misschien als wat weinig. En mooi compact opgebouwde versterker. Ik heb er zelf niet direct een toepassing voor verder.
Piet1950
Berichten: 475
Lid geworden op: wo 18 mei 2016, 15:34
Locatie: Alblasserwaard

Re: Aurexx 2.0

Bericht door Piet1950 »

Prijsverlaging: nu 249,- euro.
Piet1950
Berichten: 475
Lid geworden op: wo 18 mei 2016, 15:34
Locatie: Alblasserwaard

Re: Aurexx 2.0

Bericht door Piet1950 »

De versterker heeft inmiddels een nieuwe, tevreden eigenaar.
Gesloten