Beste forumleden,
Mijn Edirol MA-7A setje is geweldig goed. Echter, bij zachte passages is er een squelch-achtig fenomeen in de rechter speaker te horen. Na een 'demping' gaat het geluid weer 'aan' met een irritant 'tikje'. Het rechter cabinetje is passief aangestuurd vanuit de linker cabinet waar de versterker in zit. Het fenomeen is er ook op de hoofdtelefoonuitgang. Het setje heeft officieel niet de squelch functie. Heeft iemand een idee waar ik moet kijken om dat op te lossen?
Groetjes,
Evert
PS: ik heb er een audiofragmentje bijgedaan. Ik heb de in-sturing en uit-sturing overdreven om het effect duidelijk te maken.
Edirol (Roland) MA-7A squelch
Moderator: Beheerdersteam
