Hawk Audio HB30, wie kan me helpen..?

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Hawk Audio HB30, wie kan me helpen..?

Bericht door meanman64 »

P@lus,
Heb jij ook last van een nogal hoge ruis bij stille passages of als er nog geen signaal is ?
P@ulus1968
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 05 nov 2025, 10:29

Re: Hawk Audio HB30, wie kan me helpen..?

Bericht door P@ulus1968 »

Hi Meanman en anderen…

Sorry voor de late reactie. De Hawk staat inmiddels bij mij ook al even in de kast. Meanman als antwoord op jouw vraag: nee hoor ik heb geen vreemde ruis, ik heb ‘gewoon’ wat erg zachte brom en ruis die eigenlijk alleen hoorbaar is als je echt heel dicht op de speaker zit. Bij de gebruikelijke afstand tot de luisterpositie hoor je het eigenlijk niet.
Voor eenieder die dit topic nog volgt: ik heb weer wat anders in gebruik en de Hawk staat op marktplaats, ik zal m één dezer dagen ook op het forum zetten bij aangeboden fraaie spulletjes…
Plaats reactie