Artora artoamp 150

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
marchetto
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:11
Locatie: Franeker

Artora artoamp 150

Bericht door marchetto »

Goedenavond.

Ik heb bovenstaande versterker en deze is uitgevoerd met de hypex ucd400
Naar mijn weten 1 van de eerste types.
Is deze uitwisselbaar met de ucd400hg hxr?
Alszijnde boardje eruit, boardje erin of is dit tekort door de bocht :D
Bijlagen
IMG_20251015_160140091_HDR.jpg
Zelfde bouw als artora maar dan alszijnde roksan oxygene
Zelfde bouw als artora maar dan alszijnde roksan oxygene
Laatst gewijzigd door marchetto op ma 27 okt 2025, 20:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Artora artoamp 150

Bericht door Shadow »

Kun je zien wat voor borden erin zitten? Meestal zijn de OEM bordjes niet hetzelfde als de DIY versies...
marchetto
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:11
Locatie: Franeker

Re: Artora artoamp 150

Bericht door marchetto »

Zag zelfs dat ik waarschijnlijk verkeerde info van het net getypt had.
Op het www staat dat de versterker ook ondergebracht is alszijnde roksan oxygene.
En daar zit de hypex ucd400 in.
marchetto
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:11
Locatie: Franeker

Re: Artora artoamp 150

Bericht door marchetto »

Als ik bijgevoegde foto bekijk en inzoom zie ik op deze bordjes ucd180 staan.
Misschien toch eens open halen.
Bijlagen
Screenshot_20251027-210429.Chrome.png
marchetto
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:11
Locatie: Franeker

Re: Artora artoamp 150

Bericht door marchetto »

Binnenzijde versterker.
Bijlagen
IMG_20251029_091025285_HDR.jpg
IMG_20251029_091028219_HDR.jpg
IMG_20251029_091031636_HDR.jpg
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Artora artoamp 150

Bericht door Pjotr »

Staat toch duidelijk op de bordjes: UCD180 OEM. Valt weinig aan te verhapstukken.
marchetto
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:11
Locatie: Franeker

Re: Artora artoamp 150

Bericht door marchetto »

Hier was ik na openen inderdaad bewust van geworden.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Artora artoamp 150

Bericht door ray5150 »

Ik vermoed zo dat je er in theorie wel de UCD180HG-HXR in zou kunnen lepelen, de praktijk zal een stuk lastiger zijn omdat deze heel andere aansluitingen heeft, en je dus verloopkabels zal moeten maken. en ook voor de koeling mechanische aanpassingen zal moeten doen.
Daar moet je wel een behoorlijk ervaren zelfbouwer voor zijn, en heel grondig moeten bijhouden wat je doet.
1 fout en de boel gaat in rook op...
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1125
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: Artora artoamp 150

Bericht door cool »

Staat op marktplaats intussen te koop lijkt het....En je bent er toch positief over lees ik.
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2060
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: Artora artoamp 150

Bericht door MichaelB »

<klaag>
En dan dit, " Vragen omtrent richtprijs heb ik niks aan." dat jeukt me altijd enorm, noem gewoon een vanaf prijs man!
Je hebt echt wel een bedrag in je hoofd.

Ik stuur ook ALTIJD een berichtje met de vraag welke prijs ze in gedachte hebben, anders kan je wel eindeloos blijven bieden.
Soms staan advertenties maanden met verschillende biedingen open. Zeg dan gewoon wat je er voor wil hebben. Punt!
(jah, dat is één van m'n vele Marktplaats irritaties :mrgreen: )
</klaag>
marchetto
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:11
Locatie: Franeker

Re: Artora artoamp 150

Bericht door marchetto »

cool schreef: do 30 okt 2025, 15:42
Staat op marktplaats intussen te koop lijkt het....En je bent er toch positief over lees ik.
Zeker positief.
Maar huiskamer word opnieuw ingedeeld.
En heb nog 2 versterkers welke mijn voorkeur hebben.
marchetto
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 16:11
Locatie: Franeker

Re: Artora artoamp 150

Bericht door marchetto »

MichaelB schreef: do 30 okt 2025, 18:05
<klaag>
En dan dit, " Vragen omtrent richtprijs heb ik niks aan." dat jeukt me altijd enorm, noem gewoon een vanaf prijs man!
Je hebt echt wel een bedrag in je hoofd.

Ik stuur ook ALTIJD een berichtje met de vraag welke prijs ze in gedachte hebben, anders kan je wel eindeloos blijven bieden.
Soms staan advertenties maanden met verschillende biedingen open. Zeg dan gewoon wat je er voor wil hebben. Punt!
(jah, dat is één van m'n vele Marktplaats irritaties :mrgreen: )
</klaag>
Daar heb je zeker weten een punt.
Maar benoem ik een prijs en een bieden vanaf krijg je meer heen en weer berichten.
1 nadeel wat ik dan weer vind van marktplaats.
Plaats reactie