Gratis af te halen: boxjes met versterker

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Eddie
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 21:26
Locatie: eindhoven

Gratis af te halen: boxjes met versterker

Bericht door Eddie »

Ik heb deze zelfbouwboxjes niet meer nodig. De luidsprekerunits zijn Fostex FE83En, de versterker is de TPA3116 van Tinytronix met een voeding van 12 V en 2,4 A.

Ik heb er een mooie foto van maar die krijg ik helaas niet ingevoegd.

De boxjes zijn 13x18x24 cm (bxhxd) en gemaakt van multiplex.


M.vr.gr.,
Eddie
Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3257
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker

Bericht door MechanicalAnimal »

Hoi Eddie,

ik wil je wel even helpen met die foto, mail die mij maar even via mijn profiel.

groet,

maarten
Gebruikersavatar
Meridian
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 96
Lid geworden op: za 06 jun 2020, 15:39

Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker

Bericht door Meridian »

Ik zou graag de foto willen afwachten. Wellicht dat ik interesse heb aangezien ik op zoek ben naar kleine luidsprekers.
Eddie
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 21:26
Locatie: eindhoven

Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker

Bericht door Eddie »

Er wordt gewerkt aan de foto.
Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3257
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker

Bericht door MechanicalAnimal »

Er is gewerkt aan de foto :mrgreen:
IMG_0510.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Meridian
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 96
Lid geworden op: za 06 jun 2020, 15:39

Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker

Bericht door Meridian »

Pm @ Eddie
elcoo
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 05 aug 2024, 6:13

Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker

Bericht door elcoo »

waar op te halen?
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker

Bericht door Barry2001 »

Vermoedelijk Eindhoven, als je op het profiel van Eddie klikt.
Eddie
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 21:26
Locatie: eindhoven

Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker

Bericht door Eddie »

Eindhoven is juist, ik had het al willen melden.
Eddie
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 21:26
Locatie: eindhoven

Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker

Bericht door Eddie »

De spullen zijn opgehaald.
Gesloten