Gratis af te halen: boxjes met versterker
Gratis af te halen: boxjes met versterker
Ik heb deze zelfbouwboxjes niet meer nodig. De luidsprekerunits zijn Fostex FE83En, de versterker is de TPA3116 van Tinytronix met een voeding van 12 V en 2,4 A.
Ik heb er een mooie foto van maar die krijg ik helaas niet ingevoegd.
De boxjes zijn 13x18x24 cm (bxhxd) en gemaakt van multiplex.
M.vr.gr.,
Eddie
Ik heb er een mooie foto van maar die krijg ik helaas niet ingevoegd.
De boxjes zijn 13x18x24 cm (bxhxd) en gemaakt van multiplex.
M.vr.gr.,
Eddie
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3257
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker
Hoi Eddie,
ik wil je wel even helpen met die foto, mail die mij maar even via mijn profiel.
groet,
maarten
ik wil je wel even helpen met die foto, mail die mij maar even via mijn profiel.
groet,
maarten
- Meridian
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 96
- Lid geworden op: za 06 jun 2020, 15:39
Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker
Ik zou graag de foto willen afwachten. Wellicht dat ik interesse heb aangezien ik op zoek ben naar kleine luidsprekers.
Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker
Er wordt gewerkt aan de foto.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3257
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker
Er is gewerkt aan de foto
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker
waar op te halen?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker
Vermoedelijk Eindhoven, als je op het profiel van Eddie klikt.
Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker
Eindhoven is juist, ik had het al willen melden.
Re: Gratis af te halen: boxjes met versterker
De spullen zijn opgehaald.
