kun je het verschil horen ? met of zonder. sommige zeggen van wel , ik zelf weet het niet zeker, geen enorm verschil denk ik. maar de impulse is wel een stuk beter
Papaleo
Moderator: Beheerdersteam
en achter je luisterplek, zeker als die dicht bij een muur zitRob Dingen schreef: ↑zo 19 okt 2025, 11:38wat panelen kan maken met akotherm en die achter de luidsprekers zetten.
Zonder galmde iets meer. Iets meer brilliance in het geluid. Tenminste voor zover ik het via de diverse omzettingen en uiteindelijk mijn computer luidsprekertjes kon beoordelen. Voorkeur voor de eerste; schoner,Rien Kleinjan schreef: ↑za 18 okt 2025, 21:01Ik vind het verschil juist erg groot. Het wordt wat intiemer en strakker van klank met die demping.