Hij is wel een "stukje" sneller klaar dan ik
Toch maar die epoxylijm gehaald en een paar teststrips geprint.
Nou, we hebben een winnaar hoor
De lijm is niet te vloeibaar, goed te verwerken, is niet instant vast, maar na 40 minuten zit het zo vast als een huis!
De strips braken zelfs af, maar de gelijmde delen zaten nog vast.
EDIT: en bij een 2e test kwamen ze wel los...
Nu lees ik dit pas op de website van Bison:
"NIET GESCHIKT VOOR:
Niet geschikt voor Polyethyleen (PE), Polypropyleen (PP), P.T.F.E. en siliconenrubber." en wat is PETG: "PolyEthyleenTereftalaat Glycol-modified"
Nu weet ik het ook ff niet meer. Ik ga nog een nieuwe batch strips printen, opruwen, ontvetten en nogmaals testen. Komt er daar weer eentje van los, dan ben ik terug bij af.
