Gezocht Lineaire voeding 18 volt

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
jpe
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 22 mar 2015, 18:17

Gezocht Lineaire voeding 18 volt

Bericht door jpe »

Ik zoek voor mijn Moon 100d dacje een lineaire voeding. 18 volt en ten minste 400 ma.
Ik heb het orginele muurwratje maar denk dat het mbt voeding veel beter kan.
Gebruikersavatar
Regenpak
Berichten: 142
Lid geworden op: di 08 aug 2023, 17:31
Locatie: Amsterdam West
Contacteer:

Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt

Bericht door Regenpak »

Waarom denk je dat dat ook maar een iota aan verbetering oplevert? In de M00n gaat het linea recta een schakelende voeding in. Je kan er wat dan ook op aansluiten, het interne chippie maakt er wel iets stabiels van:
WD-Moon100D-DAC-open.jpg

Tjerk
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt

Bericht door Pjotr »

Klopt, Moon gaat juist prat op zijn 3-secties lineaire interne DC voeding. Dus ze zullen het wel getest hebben met het meegeleverde muurwratje. En anders zouden zij zelf wel een lineaire optie aanbieden als extra optie. Er zijn wel, meestal oudere, DAC's die opknappen van een betere schone lineaire voeding maar dat is geen wetmatigheid.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt

Bericht door Walt »

Is niet helemaal goed afgelopen, dac mogelijk kaduuk:

https://www.high-endforum.nl/topic/1756 ... /#comments
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt

Bericht door SARK »

https://www.high-endforum.nl/topic/1756 ... /#comments

Toegang alleen voor geregistreerde gebruikers.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt

Bericht door Walt »

Registeren is zo gedaan hoor, werkt net als hier op het forum!
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt

Bericht door pappaleo »

Jaja:
Screenshot_2025-08-12-13-35-22-76_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt

Bericht door Pjotr »

Ik kan er wel inloggen, ben al 20 jaar geregistreerd daar :mrgreen: Loont niet te moeite, wordt je niet wijzer van. Jpe kan het zelf ook zeggen.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt

Bericht door pappaleo »

Volgens mij ben ik ook geregistreerd. Maar de 'Bent u geen robot' check faalt omdat de check zelf al een probleem heeft.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt

Bericht door pappaleo »

Hoewel, op ėėn van die forums ben ik geweigerd vanwege mijn gebruikersnaam. Logisch, pappaleo is wel een heel onfatsoenlijke term. Of ik maar even een andere naam wilde kiezen. Heb ik voor bedankt.
Kan het high end of het HT forum geweest zijn, weet ik niet meer.

Boeit ook eigenlijk niet.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt

Bericht door Walt »

Op HT forum is al iemand met die naam, mogelijk was dat het issue.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt

Bericht door Walt »

Andere optie is dat ze met interforum IP cross check AI agent werken, dan kijken ze naar je post gedrag en post inhoud op andere fora, en besluiten op grond daarvan, of je toegang krijgt.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt

Bericht door Pjotr »

pappaleo schreef: di 12 aug 2025, 13:42
Volgens mij ben ik ook geregistreerd.
Dan heb je toch een inlognaam en pw?
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt

Bericht door pappaleo »

En je denkt dat ik die pw nog weet na 5 jaar?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt

Bericht door ray5150 »

Walt schreef: di 12 aug 2025, 7:25
Is niet helemaal goed afgelopen, dac mogelijk kaduuk:

https://www.high-endforum.nl/topic/1756 ... /#comments
Apart om daar toch mee te gaan rommelen als 2 elektronica specialisten die gezamenlijk een kleine eeuw aan ervaring hebben, het afgeraden hebben.
Nou ja, eigenwijs is ook wijs...
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt

Bericht door Walt »

Hij heeft de (gesoldeerde) zekering vervangen en de dac doet het weer! Ik had een SBooster 19V voeding over, die gaat hij voor een klein prijsje overnemen, zonde om hier in de kast te laten verstoffen.

GroetjesmWalter
Gesloten