Gezocht Lineaire voeding 18 volt
Gezocht Lineaire voeding 18 volt
Ik zoek voor mijn Moon 100d dacje een lineaire voeding. 18 volt en ten minste 400 ma.
Ik heb het orginele muurwratje maar denk dat het mbt voeding veel beter kan.
Ik heb het orginele muurwratje maar denk dat het mbt voeding veel beter kan.
Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt
Waarom denk je dat dat ook maar een iota aan verbetering oplevert? In de M00n gaat het linea recta een schakelende voeding in. Je kan er wat dan ook op aansluiten, het interne chippie maakt er wel iets stabiels van:
Tjerk
Tjerk
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt
Klopt, Moon gaat juist prat op zijn 3-secties lineaire interne DC voeding. Dus ze zullen het wel getest hebben met het meegeleverde muurwratje. En anders zouden zij zelf wel een lineaire optie aanbieden als extra optie. Er zijn wel, meestal oudere, DAC's die opknappen van een betere schone lineaire voeding maar dat is geen wetmatigheid.
Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt
Is niet helemaal goed afgelopen, dac mogelijk kaduuk:
https://www.high-endforum.nl/topic/1756 ... /#comments
https://www.high-endforum.nl/topic/1756 ... /#comments
Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt
https://www.high-endforum.nl/topic/1756 ... /#comments
Toegang alleen voor geregistreerde gebruikers.
Toegang alleen voor geregistreerde gebruikers.
Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt
Registeren is zo gedaan hoor, werkt net als hier op het forum!
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt
Jaja:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt
Ik kan er wel inloggen, ben al 20 jaar geregistreerd daar
Loont niet te moeite, wordt je niet wijzer van. Jpe kan het zelf ook zeggen.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt
Volgens mij ben ik ook geregistreerd. Maar de 'Bent u geen robot' check faalt omdat de check zelf al een probleem heeft.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt
Hoewel, op ėėn van die forums ben ik geweigerd vanwege mijn gebruikersnaam. Logisch, pappaleo is wel een heel onfatsoenlijke term. Of ik maar even een andere naam wilde kiezen. Heb ik voor bedankt.
Kan het high end of het HT forum geweest zijn, weet ik niet meer.
Boeit ook eigenlijk niet.
Kan het high end of het HT forum geweest zijn, weet ik niet meer.
Boeit ook eigenlijk niet.
Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt
Op HT forum is al iemand met die naam, mogelijk was dat het issue.
Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt
Andere optie is dat ze met interforum IP cross check AI agent werken, dan kijken ze naar je post gedrag en post inhoud op andere fora, en besluiten op grond daarvan, of je toegang krijgt.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt
En je denkt dat ik die pw nog weet na 5 jaar?
Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt
Apart om daar toch mee te gaan rommelen als 2 elektronica specialisten die gezamenlijk een kleine eeuw aan ervaring hebben, het afgeraden hebben.Walt schreef: ↑di 12 aug 2025, 7:25Is niet helemaal goed afgelopen, dac mogelijk kaduuk:
https://www.high-endforum.nl/topic/1756 ... /#comments
Nou ja, eigenwijs is ook wijs...
Re: Gezocht Lineaire voeding 18 volt
Hij heeft de (gesoldeerde) zekering vervangen en de dac doet het weer! Ik had een SBooster 19V voeding over, die gaat hij voor een klein prijsje overnemen, zonde om hier in de kast te laten verstoffen.
GroetjesmWalter
GroetjesmWalter
