Wie heeft er nog een CV 378 Fat Glass liggen die weg mag? Hoeft niet perse nieuw te zijn, wel graag weinig branduren en mechanisch stabiel (geen bijgeluiden tijdens branden).
Groetjes Walter
CV 378 Fat Glass
-
rdv300b833
- Berichten: 317
- Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
- Locatie: Elst
Re: CV 378 Fat Glass
Goedemorgen Walt,
Ben aan het helpen met het wegwerken van een (audio-)nalatenschap. Heb een paar bananendozen buizen verzameld en deze net voor je doorgezocht.
4 cv378's gevonden:
- 1 gebruikte mullard
- 3 nieuw in doos (Engelse leger; gezien de loodstempels lijken het Philips blackburn).
Doe een leuk voorstel. Het geld gaat rechtstreeks naar de weduwe.
Nog andere nodig?
Ik woon in Elst (nabij arnhem).
Grtz, Reinout
Ben aan het helpen met het wegwerken van een (audio-)nalatenschap. Heb een paar bananendozen buizen verzameld en deze net voor je doorgezocht.
4 cv378's gevonden:
- 1 gebruikte mullard
- 3 nieuw in doos (Engelse leger; gezien de loodstempels lijken het Philips blackburn).
Doe een leuk voorstel. Het geld gaat rechtstreeks naar de weduwe.
Nog andere nodig?
Ik woon in Elst (nabij arnhem).
Grtz, Reinout
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
rdv300b833
- Berichten: 317
- Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
- Locatie: Elst
Re: CV 378 Fat Glass
Detailfoto
-
rdv300b833
- Berichten: 317
- Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
- Locatie: Elst
Re: CV 378 Fat Glass
2e poging
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: CV 378 Fat Glass
Ha Reinout,
Bedankt voor de aanbod! Maar ik heb recent 3 goede Fat Glass 378 gevonden, en had al een paar tall bottle ook, tevens is mijn buizenversterker weer uit de set, dus geen buizen meer nodig.
Ik zal dit topic op slot zetten.
Groetjes Walter
Bedankt voor de aanbod! Maar ik heb recent 3 goede Fat Glass 378 gevonden, en had al een paar tall bottle ook, tevens is mijn buizenversterker weer uit de set, dus geen buizen meer nodig.
Ik zal dit topic op slot zetten.
Groetjes Walter
