GZ-37 getters

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Regenpak
Berichten: 142
Lid geworden op: di 08 aug 2023, 17:31
Locatie: Amsterdam West
Contacteer:

Re: GZ37 getters

Bericht door Regenpak »

30 V over een gelijkrichter is wel heel veel. Meestal valt er een volt of 10 overheen. De grafiek van de GZ37 wordt gestippeld bij 0.12 A en 28 V dus je zit hier volgens de fabrikant (CVC) over te belasten. Ik weet eigenlijk niet of mijn µTracer diodes doet. Vast wel. Zal voor de gein eens kijken wat mijn GZ37 (oud) doet. Kan natuurlijk ook gewoon met een voeding.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: GZ-37 getters

Bericht door Walt »

Fat glass:
Bijlagen
IMG_0678.jpeg
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: GZ-37 getters

Bericht door Walt »

Ik heb een kleine partij van 6 stuks CV378 Fat Glass gevonden, vandaag dus doorgemeten, denk 2 goede, 1 bruikbare en 3 leuk voor de sier. De prijs was zeer netjes (koop je net 1 skinny bottle voor) dus denk goede score.

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: GZ-37 getters

Bericht door Walt »

Ha regenpak,

De meting op de Duovac duurt maar heel kort, je drukt een knop in op de tester en dan zie je kort de stroom. Mogelijk heeft de buis het dan minder zwaar?

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
Regenpak
Berichten: 142
Lid geworden op: di 08 aug 2023, 17:31
Locatie: Amsterdam West
Contacteer:

Re: GZ-37 getters

Bericht door Regenpak »

De µTracer doet er 1 ms over dus wat dat aangaat... De mijne is in panne overigens, er is wat raars mee. Met een analoge tester heb je dat natuurlijk niet maar kan er wat anders stuk zijn. Blijft een beetje aanmodderen.

Tjerk
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: GZ-37 getters

Bericht door Walt »

Ha Tjerk,

Dat is balen! Lijkt me een mooi apparaat die uTracer.

Groetjes Walter
Plaats reactie